تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1403 - 12:44

امروز صبح در مجلس شورای اسلامی؛

هتریک نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تکمیل نشد؛ شکست موحد در دقیقه ۹۰

هتریک نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تکمیل نشد؛ شکست موحد در دقیقه ۹۰
هتریک نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در کسب کرسی های مهم مجلس تکمیل نشود و موحد در دقیقه نود شکست سختی متحمل شد.

موحد از رسیدن به کمیسیون اصل نود در دقیقه ۹۰ناکام ماند.

به گزارش“صبح خرد” ؛در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز یک‌شنبه ۱۴ مردادماه نمایندگان نصرالله پژمان‌فر را با ۱۵۶ رأی به عنوان رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی انتخاب کردند تا هتریک نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در کسب کرسی های مهم مجلس تکمیل نشود و موحد در دقیقه نود شکست سختی متحمل شد.

هیئت‌رئیسه مجلس آقایان نصرالله پژمان‌فر و سید محمد موحد را به عنوان کاندیدای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ به صحن علنی معرفی کرد که این موضوع در دستور جلسه هفته جاری مجلس قرار گرفت تا تکلیف رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در اولین سال فعالیت مجلس دوازدهم مشخص شود.

براساس این گزارش پیش از این دکتر غلامرضاتاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شد و دکتر محمد بهرامی نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون نائب رئیس کمیسیون مهم انرژی مجلس شد و همه نگاه ها امروز به انتخاب رئیس کمیسیون مهم اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی بود وبا توجه به ریاست قالیباف بر مجلس و حمایت ویژه موحد از وی انتظار می رفت با مک وی و نمایندگان دیگر سید محمد. موحد باتجربه رئیس کمیسیون اصل ۹۰شود اما در رقابت با هم پژمانفر هم ولایتی قالیباف این مهم انجام نشد تا موحد دستش از این کمیسیون مهم کوتاه باشد. 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.