تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 17:50

کهگیلویه وبویراحمد یک صدا؛

“دنا” جان ماست

“دنا” جان ماست
کهگیلویه وبویراحمدی ها در اعتراض به الحاق بخشی از دنا به اصفهان تجمع کردند؛ محمد بهرامی و غلامرضا تاجگردون قویا جبهه گرفتند و محمد موحد همراهی می کند و رسانه ها همگام با مردم اند...

“صبح خرد”،  در میان اظهارات  غیر مستند و نا آگاهانه استاندار و مدیر کل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد و مواضع روی اعصاب نماینده سمیرم و اشتراک انبوه نامه سازمان محیط زیست و در ادامه کنش و واکنش های مجازی، رسانه ای الحاق بخشی از دنا به استان اصفهان این بار مردم در یاسوج مرکز استان در یک تجمع آرام فریاد زدند” دنا جان ماست” و تمام..

تجمع‌کنندگان نسبت به مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور در واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان اعتراض کردند و از رئیس جمهوری و دولت جدید خواستند این مصوبه که موجب نابودی پارک ملی دنا می‌شود را ملغی اعلام کند.
تجمع‌کنندگان اعلام کردند که به زودی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع می‌کنند و تا ملغی شدن این مصوبه از اعتراض خود دست برنخواهند داشت.

بر اساس مصوبه شکل گرفته در شورای عالی محیط زیست به ریاست رئیس جمهور بدون حضور مدیر کل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۶۱ هزار هکتار از مساحت دنای شمالی در حوزه مدیریت استان اصفهان قرار می‌گیرد.

این واگذاری با پیگیری در سال ۱۴٠۲، طی اردیبهشت ماه سال جاری، مصوب شده که با اطلاع نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، پیگیری لازم برای توقف ابلاغ آن انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.