تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 0:36

پیام تبریک فرماندار،امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی گچساران به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرماندار،امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی گچساران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش”صبح خرد”،فرماندار،امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند: بسم الله الرحمن الرحیم هفدهم مرداد که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز خبرنگار، نام گرفته، یادآور وظیفه بزرگ ‏خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به مردم، اقناع منطقی افکار عمومی و مقابله با شبیخون

به گزارش”صبح خرد”،فرماندار،امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز خبرنگار، نام گرفته، یادآور وظیفه بزرگ ‏خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به مردم، اقناع منطقی افکار عمومی و مقابله با شبیخون فرهنگی بدخواهان کشور و انقلاب اسلامی است.

امروز، اهمیت ویژه اطلاع‌رسانی ایجاب می‌کند در راستای هرچه ارزشی‌تر کردن و ارتقای جایگاه خبرنگاری تلاش کنیم. در همین راستا از فعالان حوزه خبر در شهرستان انتظار می‌رود همچنان با مدنظر قرار دادن رضایت پروردگار و رعایت کامل اخلاق حرفه‌ای در مسیر تقویت وحدت و صمیمیت، زمینه سازی برای تحقق شعار سال و نهایتاً توسعه پایدار شهرستان بکوشند و یقیناً مدیران اجرایی شهرستان نیز باید در نیل به این هدف ارزشمند، قویاً مشارکت کنند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید، خصوصاً شهید محمود صارمی و ادای احترام به ارواح مطهر آنان، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاش‌گران صادق عرصه خبر تبریک می‌گویم و امیدوارم این عزیزان با اتکاء به خداوند سبحان در ایفای درست مسئولیت خویش و خدمتگزاری شایسته به این سرزمین الهی، کوشا و موفق باشند.

روانبخش دیهیمی خوب فرماندار شهرستان گچساران

✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓

🔷 پیام تبریک امام جمعه گچساران به مناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیم
« ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ».
هفده مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمودصارمی یادآور مجاهدت های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت ها، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش کشیده و در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشته اند و چه زیبا به نام روزخبرنگارنامگذاری شد.
روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه کسانی که بااحساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به‌مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف اطلاع‌رسانی پرچم آزادی، آگاهی و امیدبخشی به جامعه را برافراشته‌اند؛ تقدیر به عمل آید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر به‌ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به فعالان این عرصه در شهرستان صمیمانه تبریک عرض نموده وضمن تشکر اززحمات ازخبرنگاران عزیز توفیقات روزافزون تمامی این عزیزان در راه ایفای رسالت مهم جهاد تبیین، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدعنایت هاشمی منش(امام جمعه گچساران)
۱۷مرداد۱۴۰۳

✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در پیامی فرا رسیدن خبرنگاررا تبریک و تهنیت عرض نمود؛
متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
ن والقلم و مایسطرون
هفدهم مردادماه روز خبرنگار، بنام قلم قسم گاه الهی که دردستان عالمان روزگار است وروز پاسداشت حرمت قلم واهالی آن می باشدو خبرنگاران نبض تپنده وپرتپش جامعه درمسیر پویایی ،بالندگی وامیدواری مردمان هستند.
بی شک خبرنگاران دیده بان صادق وایثارگران عرصه آگاهی بخشی مردم وجامعه بوده واین فرماندهی برخودافتخار می داند که باتعامل ،همکاری صمیمانه وسازنده بااصحاب رسانه، گامهای بلندی در توسعه نظم وامنیت برداشته وتلاش وزحمات این قشرمجاهد در افزایش سطح امنیت وآسایش شهروندان و همچنین نقش موثر آنان دربالابردن آستانه تحمل وتاب آوری مردم برهیچ کس پوشیده نیست .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبرنگار ، فرارسیدن این روز را به خبرنگاران وهمه ی زحمت کشان عرصه خبر شهرستان گچساران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی،سربلندی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران
سرهنگ ارسلان خادمیان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.