تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 23:48

رئیس دانشگاه؛

اقدام بی سابقه در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

اقدام بی سابقه در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت بهداشت ۱۲ ماشین کمک دار kmc به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خریداری و به ناوگان ترابری دانشگاه استان اضافه شد.

به گزارش”صبح خرد”،؛دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت بهداشت ۱۲ ماشین کمک دار kmc به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خریداری و به ناوگان ترابری دانشگاه استان اضافه شد.
وی افزود: علاوه بر ۱۲ خودرو، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بنز و یک خودرو لنکروز اضافه شدن که در مجموع با اعتباری  ۴۸ میلیارد تومان خریداری و وارد چرخه استفاده در حوزه سلامت شدند.
دکتر جاودان سیرت با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل دانشگاه و شرایط جغرافیای استان گفت: این خودروها می‌توانند خدمات بهداشتی را در مناطق صعب‌العبور، خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت روستایی و شهری توسعه دهند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان تصریح کرد: در طی ۱۵ سال گذشته چنین حمایتی از طرف وزارت بهداشت و این اقدام دانشگاه بی سابقه بوده است.


مراسم رونمایی از ناوگان جدید خودرویی دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه، دکتر دهبانی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع، مهندس پورهاشمی رئیس حوزه ریاست و برخی از معاون  و مدیران دانشگاه برگزار شد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.