تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 - 0:57

روزنگار پزشکیان از وقایع اتفاقیه؛

از درخواست حاشیه ساز بانوی مدال آور المپیکی و مخالفت رئیس جمهور تا قطعی برق در نهادریاست جمهوری

از درخواست حاشیه ساز بانوی مدال آور المپیکی و مخالفت رئیس جمهور تا قطعی برق در نهادریاست جمهوری
خیلی ناراحت شدم. من شاید سر گزینه وزارت ورزش و جوانان کوتاه بیایم، ولی سر عدالت آموزشی کوتاه نمی‌آیم. فردا نامه‌ای برای این دختر عزیزم خواهم نوشت و به او خواهم گفت که افتخاری که آفریده بسیار ارزشمند است& ولی به او این برتری را نمی‌دهد که کنکور را دور بزند.

محتوای عجیب نامه پزشکان کشور به پزشکیان و ماجرای درخواست حاشیه ساز مدال آور المپیک از رئیس جمهور

به گزارش“صبح خرد”، دکتر پزشکیان با ثبت وقایع هر روز کاری خود نکات جالبی از از عملکرد و خاطرات روزانه می نگارد وی در روز پنج‌شنبه، ۲۵ مرداد نوشت

امروز در جمع همکاران گفتم که برای [صرفه‌جویی در] مصرف برق، کولرهای [ساختمان] ریاست‌جمهوری را خاموش می‌کنیم تا جایی که بشود و لازم نباشد کاپشنم را در بیاورم. داشتم به این فکر می‌کردم که ما باید در گرما کنار مردم باشیم که ناگهان برق [ساختمان] ریاست‌جمهوری هم رفت و خداوند توفیق داد تا در بی‌برقی هم با مردم همراه شویم.

به حاجی‌میرزایی [رئیس دفتر ریاست‌جمهوری] گفتم حالا که برق نیست، نامه‌های مردمی را بیاورد با هم بخوانیم. محتوای نامه‌ها از پیشنهاد وزیر برای کابینه توسط جریان‌ها به درخواست‌های عجیب پزشکان تغییر کرده بود. یک پزشک عمومی خواهش کرده بود که او را دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کنیم [به جای علیرضا بیرانوند]. یک پزشک دیگر خواهش کرده بود دستور دهم در وزن ۸۶ کیلوگرم جای [حسن] یزدانی به کار گرفته شود و انتقامش را از [دیوید] تیلور بگیرد. عکس از ترازو هم گرفته بود که نشان دهد به وزن رسیده است.

از حاجی‌میرزایی پرسیدم چه شده که پزشکان به صورت هم‌زمان این‌قدر درخواست‌های عجیب و غریب دارند؟ یک فیلم به من نشان داد از مبینا نعمت‌زاده [تکواندوکاری که در المپیک پاریس برنز گرفت] در تلویزیون که از من درخواست کرده بود اجازه دهم [در رشته] پزشکی دانشگاه [علوم پزشکی] تهران بدون کنکور درس بخواند. مجری هم چند بار از قول من گفته بود که من هم با این درخواست موافقت کردم.

خیلی ناراحت شدم. من شاید سر گزینه وزارت ورزش و جوانان کوتاه بیایم، ولی سر عدالت آموزشی کوتاه نمی‌آیم. فردا نامه‌ای برای این دختر عزیزم خواهم نوشت و به او خواهم گفت که افتخاری که آفریده بسیار ارزشمند است& ولی به او این برتری را نمی‌دهد که کنکور را دور بزند. فردا اگر این درخواست را قبول کنم& باید رتبه ۱ کنکور تجربی را هم بگذارم نوک حمله تیم ملی و کشور هرج و مرج می‌شود. مولا علی (ع) هم [در نهج‌البلاغه] می‌فرمایند: «اَلعدل یَضَعُ الامور مَواضعها» [عدالت کارها را بدان‌جا می‌نهد که باید.]

چند درخواست مردمی دیگر را هم خواندیم که برق آمد و صلوات فرستادیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.