تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 13:59

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخ دهد؛

آیا در خصوص جذب و جابه جایی نیروها تخلف صورت گرفت!؟

آیا در خصوص جذب و جابه جایی نیروها تخلف صورت گرفت!؟
شاهکار علوم پزشکی استان در روزهای واپسین عمر مدیریتی شهامت معاونت درمان علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد ؛ آیا در خصوص جذب و جابه جایی نیروها تخلفت صورت گرفت!؟

توضیح مهم ؛ مطلبی که میخوانید بر اساس تحقیقات و بررسی خبرنگار ما از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می باشد ، حق پاسخگویی و ارسال جوابیه برای دانشگاه علوم پزشکی استان یا نقد مطلب توسط مخاطبان “صبح خرد” محفوظ می باشد.

شاهکار علوم پزشکی استان در روزهای واپسین عمر مدیریتی شهامت معاونت درمان علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد ؛ آیا در خصوص جذب و جابه جایی نیروها تخلفت صورت گرفت!؟

“صبح خرد”، بعد از دستور اقای مخبر کفیل رئییس جمهور در تاریخ۱۲/۳/۱۴۰۳در خصوص ممنوعیت تغییر ساختار سازمانی ،جابه جایی نیروی انسانی و….به کلیه سازمانها و مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ،آیا تحرکات غیر قانونی در خصوص جذب و جابه جایی نیروها در دانشگاه علوم پزشکی خصوصا معاونت درمان با همکاری و هماهنگی با معاونت توسعه بدون طرح در کمیته این معاونت و کمیته نقل و انتقالات  دانشگاه با حضور کارشناسان، بازرسی و حراست دانشگاه  صورت گرفته است!؟

 

در ادامه چند مورد ابهام مشخصا بیان میشود که دانشگاه علوم پزشکی جهت تنویر افکار عمومی می تواند پاسخ دهد.

***اختصاص ردیف واحد اقتصاد و درمان به دو نفر زن و شوهر دانشجوی دکترا که پیش از این در استان خوزستان مشغول به خدمت بودند و در کمتر از ۶ ماه در واحد اقتصاد و درمان معاونت درمان مشغول شدند که بنا بر استعلام ،ردیف و درخواست این افراد در سامانه و بصورت سیستمی صادر نشده و خلاف رویه قانونی از وزراتخانه بصورت کاغذی فرستاده شده است ؛ لازم به ذکر است که این معاونت سالهاست که دارای کارشناس اقتصاد و درمان با تجربه و مهارت بالایی بوده و حتی لوح تقدیر از وزارتخانه دارد و هیچ نیازی به کارشناس دوم ان هم پروازی ندارد.

***اختصاص ردیف مامایی  به خانم (و) خواهر مترون یکی از بیمارستان ها که بعد از تصدی پست این معاونت وی در دفتر ریاست دانشگاه مشغول هستند  که بنا بر استعلام ،ردیف و درخواست این فرد در سامانه و بصورت سیستمی صادر نشده و خلاف رویه قانونی از وزراتخانه بصورت کاغذی فرستاده شده است ؛ لازم به ذکر است که این معاونت سالهاست که دارای کارشناسان در حوزه مامایی بوده و هیچ نیازی به کارشناس مامایی بدون سابقه و آن هم بدون طی مراحل قانونی و استعلامات علمی  ندارد و اختصاص ردیف پرستاری به اقای (م) پرستار طرحی بدون هیچ سابقه کاری که میخواد ناظر بر بیمارستانها  و کار پرستاران سابقه دار باشد اما بیمارستانها از کمبود پرستار خصوصا نیروی مرد در تنگنای شدید هستند.

***اختصاص ردیف۲۰۵کارشناس آمار و سطح بندی امور متخصصین به اقای (الف) برادر دوست قدیمی و سیاسی معاون با سابقه کمتر از ۵سال پرستاری در بیمارستان جلیل  که خلاف رویه قانونی بصورت کاغذی بوده و درکمیته نقل و انتقالات مطرح نشده و خارج از سیستم رویه قانونی بود.

***اختصاص ردیف بیمه گری و درامد به اقای (الف م)بدون هیچ سابقه حضور در معاونت درمان اقای (ن)پرستار بیمارستان امام سجاد(ع)با سابقه کمتر از ۵سال بصورت پاره وقت در معاونت درمان حضور دارد که قبلتر ایشان چند نفر دیگر هم بصورت پاره وقت حضور دارند لازم به ذکر است که حدود ۸ نیروی دیگر پرستار هم در سال ۱۴۰۲ توسط اقای شهامت به معاونت درمان تزریق شده است .

حالا چند سوال از اقای شهامت در جایگاه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ؛ تمام نیروهایی که اخیرا به معاونت درمان تزریق شده بفرمایید از کدام طیف سیاسی هستند؟

اگر هدف از این نیروها جوانگرایی معاونت درمان میباشد  بفرمایید براساس کدوم اطلاعیه دعوت از عموم نیروها شده ،یا براساس کدوم شاخص و در کدام جلسه کارشناسی طرح و ردیف اختصاص شده؟

آیا این افراد نباید طبق قانون حداقل ۶ماه درآن ردیف کار میکردند و در صورت رضایت دستگاه ردیف به آنها اختصاص داده میشد؟ آیا این همه بیمارستانها از کمبود پرستار رنج میبرند و خیلی از بخش ها تعطیل شده حتی در حال جذب پرستار ۸۷ روزه هستید با این حال این تعداد نزدیک به ۱۴ پرستار تزریق شده به معاونت درمان در دوره شما برای انجام چه کاری میباشد و آیا نباید نیروهای قبلی درمان بازنشسته شده باشند؟

آیا آن تعداد نیروهایی که در سال ۱۴۰۲ و قبلتر توسط شما در معاونت درمان مشغول هستند نیاز به ردیف نداشتند یا در اولویت نبودند؟

سوال مهمتر ؛میز و صندلی برای این همه نیرو در معاونت درمان با آن اتاق های خیلی کوچک وجود دارد!  روزانه چند نفر از نیروهای قدیمی معاونت درمان به علت نداشتن میز و صندلی در محل کار حضور ندارند؟

نزدیک به سه سال از عمر مدیریتی شما در معاونت درمان میگذرد ،چطور نزدیک به پایان عمر مدیریتی شما در آن معاونت در این ایام پس از انتخابات ریاست جمهوری شما کمبود نیرو احساس کردید؟

آیا بهتر نبود  فکری به حال عدم حضور سرپرست بیمارستان شهید بهشتی و مترون شهید بهشتی که بیش از ۱۱ ماه است که بیمارستان را به امان خدا رها کردند بکنید! ( که در این خصوص مفصل اطلاع رسانی میشود)

حال انتظار میرود معاونت درمان و معاونت توسعه  با مردم و رسانه ها  با شهامت در خصوص این نوع نقل  و انقالات  ابهام دار  پاسخگوی حداقل نیروهای مجموعه خود باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

لوداب یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

ماشالا دکتر شهامت که با شهامت برای جریان فکری خود کار کرد مرحبا

پرستار گلایه مند یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

بهرامی و تیمش فقط سکوت و سکوت….درود به رسانه مردمی و حق طلب صبح خرد

کوچه گرد یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

دانشگاه علوم پزشکی استان نیاز به یک بررسی کامل و جامع دارد

سوق یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

درود به رسانه حق طلب صبح خرد و زنده باد ادریس کشاورز