تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 16:53

تاجگردون فعال در مجلس، حامی جدی کابینه چهاردهم؛

دفاع محکم تاجگردون از کابینه چهاردهم و حمایت جدی از وزیر پیشنهاد اقتصاد

دفاع محکم تاجگردون از کابینه چهاردهم و حمایت جدی از وزیر پیشنهاد اقتصاد
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از موافقان کابینه در صحن علنی مجلس از پزشکیان دفاع کرد و گفت : امروز کابینه پزشکیان را برای ملت ایران همراهی می‌کنیم.

“صبح خرد”،   غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در گفت‌وگو با فراز درباره عبدالناصر همتی گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد گفت: «آقای همتی برای رای‌آوردن مشکلی ندارند. از آقای همتی بهتر چه کسی را می‌خواهند؟ فردی با تجربه و متخصص است که در همه بخش‌های اقتصادی دولتی و خصوصی از بیمه تا بانک مرکزی فعالیت کرده است.»

او افزود: «مهم‌ترین مسئله در تیم اقتصادی هماهنگی است. تیم اقتصادی پیشنهادشده هماهنگ به نظر می‌رسد و آقای فرزین رییس کل بانک مرکزی نیز با آن‌ها هماهنگ است. آقای طیب‌نیا، پورمحمدی و فرزین و همتی می‌توانند تیم هماهنگی باشند.»

عبدالناصر همتی هفته گذشته در جلسه‌ای که با کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشت، برنامه و کارنامه خود را به اعضای این کمیسیون ارائه کرد.

همچنین ساعتی پیش تاجگردون، نماینده موافق کابینه در صح علنی مجلس گفت : دشمنان ایران را هدف قرار گرفته‌اند نه پزشکیان و قالیباف و جلیلی…

ایران نیاز به کمک دارد و دشمنان ایران را هدف گرفتند نه پزشکیان و قالیباف و جلیلی را، باید به این توجه کنیم.

غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این روز‌ها برای همه ما حساس است و امیدوارم این صحنه دیگر تکرار نشود که در حدود پنجاه روز بعد از حادثه‌ای تلخ، رئیس‌جمهور انتخاب کنیم.

او ادمه داد: امروز کسی که تمام قد تلاش کرد تا پزشکیان رای نیاورد تمام قد از او دفاع کرد، امروز وفاق را در صحبت نمایندگان می‌بینیم. امروز در باب کلیات کابینه صحبت می‌کنیم، ایران ما نیاز به کمک دارد و نباید ایران را بیشتر آزار دهیم. دشمنان ایران را هدف گرفتند نه پزشکیان، قالیباف و جلیلی را، باید به این توجه کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: پنجاه درصد جامعه رای ندادند نگذارید آن‌ها به ریش ما بخندند، امروز نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعفش می‌دانیم. اینکه می‌گوید من برنامه ندارم را به فال نیک بگیریم که به دروغ نمی‌گوید من دو هزار صفحه برنامه دارم برنامه پزشکیان همان برنامه هفتمی است که ما تصویب کردیم.

تاجگردون اظهار کرد: همه ما دچار اشتباه می‌شویم عقل می‌گوید انسان را در طول زمان ارزیابی کن نه در نقطه. جمهوری اسلامی ایران اینگونه نیست که هر روز بخواهیم یک نفر را از این کشتی پیاده کنیم. امروز کابینه پزشکیان را برای ملت ایران همراهی می‌کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.