تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 20:01

گفتگوی اختصاصی صبح خرد با وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش؛

در جایگاه وزیر آموزش و پرورش صدای همه خواهم بود

در جایگاه وزیر آموزش و پرورش صدای همه خواهم بود
کاظمی وزیر پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: تلاش میکنم صدای همه باشم.

“صبح خرد”،  علی رضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش پس از جلسه مجلس و دفاع از برنامه های پیشنهادی خود در گفتگو با خبرنگار “صبح خرد” گفت: صدای همه خواهم بود؛ صدای معلمان شاغل، معلمان بازنشسته، دانش اموزان روستایی، عشایری و شهری و همه خواهم بود و خود را نماینده همه آنها میدانم.

کاظمی ضمن تقدیر از رئیس جمهور و حمایت مجلس شورای اسلامی گفت: در وزارت آموزش و پرورش عدالت آموزشی، توجه به رفاه معلم و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار اولویت خواهند داشت.

کاظمی که  سابقه معاونت پرورشی و فرهنگی و سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را در سپابق خود دارد  خطاب به فرهنگیان ایران گفت: به عنوان کسی که در وسط میدان هستم، دست یاری به سوی همگی شما دراز می‌کنم و باور دارم تا آموزش و پرورش در صدر قرار نگیرد تحول در آن شکل نمی‌گیرد.

کاظمی تاکید کرد: دیدگاه‌های جامعه معلمان شاغل و بازنشسته برایم بسیار مهم است.

وی با تاکید  به این نکته که  آموزش و پرورش با انباشتی از مشکلات پیچیده در طول ۴۴ سال گذشته مواجه بوده است گفت: این مشکلات تنها با یک عزم ملی و حمایت شما عزیزان قابل حل و فصل خواهد بود.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید، پیگیری پرداخت مطالبات فرهنگیان از قبیل پاداش بازنشستگی، حق‌التدریس و حق‌الزحمه امتحانات، ساماندهی امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی دوره دوم متوسطه از دیگر موارد مطرح در اولویت‌ های خود دانست. 

گفتنی است هیچ نماینده ای مخالف وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش در صحن علنی مجلس صحبت نکرد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.