تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 1:50

از شهر چه خبر؛

تلاش بی وقفه مدیریت شهری دوگنبدان برای توسعه و آبادانی شهر

تلاش بی وقفه مدیریت شهری دوگنبدان برای توسعه و آبادانی شهر
رضا قشقایی  شهردار دوگنبدان به همراه اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری از پروژه های مختلف مدیریت شهری بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت امور و روند اجرایی پروژه ها قرار گرفتند.

به گزارش “صبح خرد “،رضا قشقایی  شهردار دوگنبدان به همراه اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری از پروژه های مختلف مدیریت شهری بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت امور و روند اجرایی پروژه ها قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش در این بازدید روند اجرایی بلوار الوا، پارک لاله،لایه روبی کانالهای سطح شهر، نوسازی و بهسازی سیستم آبیاری فضای سبز و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان مورد بازدید و دستورات لازم را جهت اجرای هر چه بهتر پروژه ها و ایجاد رضایتمندی شهروندان صادر کردند.


گسترده شدن چتر خدمت مدیریت شهری بر سر همه محلات
قابل ذکر است با توجه به گستردگی و حساسیت حوزه فعالیت و مسئولیت در شهرداری، موفقیت این نهاد در خدمت رسانی بهینه به شهروندان در گرو همدلی و همراهی همه‌جانبه شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری دوگنبدان است.
خوشبختانه طی زمان سپری شده از عمر مدیریت شهری فضای همدلی و همکاری خوبی ایجاد شده است و با همراهی شهروندان انشاءالله اتفاقات مثبتی را در سطح شهر رقم خواهیم زد.

خبرنگار: صدیقه محمدی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۳۴

ما که سمت کارکنان هیچ اقدام عمرانی از شهر داری نمیبینیم