تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1403 - 15:36

گزارش صبح خرد از جلسه کمیته برنامه ریزی چرام؛

انتقاد از جابجایی سیاسی اعتبارات چرام به دهدشت/فروختن گیسوبرای تهیه هزینه اعزام بانوان/نبود جرثقیل در چرام و دادن زیرسبیلی به راننده جرثقیل/چرام تنهاشهرستانی که فرهنگسرا ندارد/انتقاد از جلسه شبانه فرماندار و برخی مدیران شب قبل ازجلسه+تصاویر

انتقاد از جابجایی سیاسی اعتبارات چرام به دهدشت/فروختن گیسوبرای تهیه هزینه اعزام بانوان/نبود جرثقیل در چرام و دادن زیرسبیلی به راننده جرثقیل/چرام تنهاشهرستانی که فرهنگسرا ندارد/انتقاد از جلسه شبانه فرماندار و برخی مدیران شب قبل ازجلسه+تصاویر
و مورد آخر نبود ماشین برای اعزام به مسابقات استانی و کشوری که هزینه های زیادی دارد و در آخرین مورد بانوان رزمی کار اعلام کردند برای اعزام به مسابقات استانی گیسوهای خود را بریده و فروختن برای تهیه کرایه ماشین

به گزارش“صبح خرد” از چرام؛جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چرام روز چهارشنبه ۷شهریور ۱۴۰۳با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در سالن جلسات فرمانداری چرام برگزار شد .

در طول حضور توفیقیان فرماندار چرام به عنوان نماینده عالی دولت رئیسی در این شهرستان که مخالف حضور رسانه های منتقد در جلسات هست و هیچ دعوتی از آنها به عمل نمی آورد و حتی اطلاع رسانی انجام نمی دهند تصمیم گرفتم که بدون دعوت هم شده در این جلسه به علت اهمیت موضوع آن حضور پیدا کنم.

در این نشست توفیقیان با سابقه زندانبانی در چهارمحال و بختیاری که هم اکنون فرماندار چرام است به فرمانداری معروف هست که خوب داستان تعریف می کند ولی در عمل ضعیف کار می کند.

وی که در این مدت ۳سال و اندی بدون حضور خانواده در چرام زندگی می کند شاید به علت همین عدم حضور نتوانسته است تمرکز لازم را داشته باشد.

توفیقیان که نه انتقاد رسانه ها را برمی تابد و کینه به دل می گیرد حتی انتقاد برخی مدیران جسور را در جلسات هم برنمی تابد و فورا واکنش نشان می دهد اما مدیرانی که زبان به تمجید می رانند عزیزدردانه هستند.

به هرحال وضعیت کنونی شهرستان چرام مورد رضایت قاطبه مردم نیست و منتظر تغییر و تحولات مدیریتی از طرف دولت پزشکیان در شهرستان چرام هستند شاید ریل گذاری درستی برای توسعه صورت گیرد.

بگذریم مقدمه ای بود جهت وضعیت شهرستان و نوع مواجه فرماندار فعلی چرام در برابر رسانه های مستقل و منتقد و همچنین توسعه شهرستان چرام .

“خلاصه و حواشی جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چرام”

آخش مدیر محیط زیست چرام از وضعیت کمبود بودجه برای مهارآتش سوزی ها انتقاد کرد و گفت ما اگر ۴نفر نیروی شخصی را بردیم نتوانستیم کمکی به آنها کنیم.

خاضعی مدیر آب کهگیلویه در این نشست گفت ما نمایندگی اداره آب را در چرام راه اندازی کردیم و الان در اتاقی رر اداره ثبت احوال مستقر است و تجهیز این اداره طبق وعده ها صورت نگرفت .

وی افزود: ما تاوان پیمانکاران گذشته را می دهیم.

نماینده اداره اوقاف با اشاره به حضور پرشور مردم در اربعین حسینی در بی بی رشیده نیازمند اعتبار ویژه برای توسعه این امام زاده هستیم.

دستور مدیرهلال احمر چرام از ناوگان فرسوده هلال احمر چرام انتقاد کرد در صورتی که بقیه شهرستانها مجهز شدند(دستور از زمان دولت روحانی تا الان مدیر هست و بخش زیادی از این انتقاد متوجه وی هست)

وی خواستار کمک‌ برای تکمیل پایگاه جوخانه شد که ۹۸درصد پیشرفت داشته است.

سیدمحمد تقوی مدیرارشاد چرام که همیشه درجلسات شورای برنامه ریزی پیگیر احداث فرهنگسرا و مجتمع فرهنگی در چرام می باشد در این جلسه ضمن انتقاد گفت در حق شهرستان چرام ظلم شده است.

تقوی گفت؛تنها شهرستانی هستیم که مجتمع فرهنگی نداریم و نمی دانم چرا کسی همکاری نمی کند.

وی افزود:ارشاد در یک خانه سازمانی واقع شده است.

دارابی کارشناس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ گفت:چرام مجتمع فرهنگی در حال ساخت است که حسینی طلب رئیس سازمان تبلیغات پاسخش را داد و گفت مجتمعی که در گلزار شهدا در حال ساخت است با مجتمع فرهنگی ارشاد کارکردهای آن متفاوت است چرا که در فرهنگسرا کلاس های نمایش و موسیقی و دیگر برنامه ها اجرا می شود اما در مجتمع گلزار شهدا نمی شود.

محمدی ورزش و جوانان چرام مشکلات این حوزه را که از سال ۹۶در چرام حضور دارد در سه مورد خلاصه کرد

۱-نبود سالن استاندارد برای میزبانی مسابقات در چرام

۲-فرسوده بودن سالن های فعلی که عمری ۳۰الی ۴۰ساله دارند و نبود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

و مورد آخر نبود ماشین برای اعزام به مسابقات استانی و کشوری که هزینه های زیادی دارد و در آخرین مورد بانوان رزمی کار اعلام کردند برای اعزام به مسابقات استانی گیسوهای خود را بریده و فروختن برای تهیه کرایه ماشین!!!!

مدیرورزش و جوانان چرام از تغییرات سیاسی اعتبارات انتقاد کرد و گفت اعتبار چمن شهرک به دهدشت و چمن مصنوعی برج علیشیر رفت .

جعفری مدیرشبکه بهداشت و درمان چرام با گزارشی از وضعیت پروژه های بهداشتی و عمرانی چرام از عدم دعوت فرماندار و معاون وی در جلسه شب گذشته انتقاد کرد که تبعیض قائل شدن که با واکنش فرماندار مواجه شد(شب قبل جلسه فرماندار تعدادی از مدیران را درمهمانسرای بنیاد شهید به صرف شام دعوت بودن و با حضور نماینده برنامه و بودجه برخی ادارات را خصوصی سخنان آنها را شنیدند)

مدیر شرکت برق شهرستان با اشاره به اینکه چرام ۱۵هزار مشترک دارد و لنده ۸هزار مشترک اما چرام جرثقیل ندارد و برای کارها باید التماس کنیم تا جرثقیل بیاد و تازه باید زیرسویلی(سبیلی)به راننده بدهیم تا بیاید.

دانشی مدیر آموزش و پرورش چرام گفت:ساختمان آموزش و پرورش مخروبه شده و مجبور شدیم در یک مدرسه مستقر شویم .

وی افزود:مدارس زیرنرم باید کانکس خریداری کنیم و الان مدرسه شیخ هابیل در زائرسرای امام زاده هست.

امیری مدیرجهادکشاورزی چرام با اشاره به اینکه شهرستان چرام قطب کشاورزی استان است نیاز به احداث کانال ها و بهسازی کانال های آبیاری است

وی افزود احداث جاده های بین مزارع و تامین آب اراضی شمس آباد از طریق شناور کردن پمپاژها و احداث و مرمت استخرها که نیاز به اعتبار دارد.

سلیمی رئیس میراث فرهنگی چرام گفت؛جلسه کمیته برنامه ریزی هست اما ما ساعت ۹صبح قبل جلسه خبردار شدیم اما توقع داریم گردشگری رونق پیدا کند.

خانم آبشار وضعیتی از کتابخانه چرام تشریح کرد ‌و خواستار تخصیص بودجه برای تجهیز آن شد.

فرماندار چرام درپایان این جلسه گفت:یک شهرستان با امکانات محدود هست .

وی افزود:اعتبارات استانی برای پروژه های عمرانی و تملک دارایی ۱۳۱میلیارد تومان است که نسبت به پارسال ۳۶درصد رشد داشته است.

دارابی کارشناس برنامه وبودجه در پایان گفت:با توجه به درخواست های جلسه مجددا اعتبارات را بررسی می کنیم که هدفمند باشد و به دستگاه ها ابلاغ کنیم.

 

به گزارش صبح خرد این جلسه آخرین جلسه کمیته برنامه ریزی فرماندار و برخی مدیران فعلی هست که حضور دارند با همان حرف های تکراری و همیشگی که امیدواریم در دوره جدید تغییرات مثبتی درجهت کمک به مردم رخ دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

دولت سیزدهم وقتی استاندار مشکل و بیمار از کار افتاد شناخته شود دیگر از فرمانداران شهرستان توابع آن خیری نیغ

ناشناس شنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۴۶

ضمن خسته نباشیدازگزارش دهنده ازدیدگاه بعضی مخاطبان این مطالبی که عنوان کرده ای بیشترشبیه موضوع انشاء میباشدتایک خبر
امیدوارم سطح ادبیادتون روزبه روزبهترشود
انشااله

تقوی شنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۲

مردم با فرهنگ چرام اجازه ندهند بیش از این در حق فرزندانشان ظلم شود اولین مدیر که باید برود دانشی رییس اموزش و پرورش هست که هیچ سوادی ندارد و اموزش و پرورش بدبخت کرد فقط گوش بگیر چندتا موحدی از طایفه ……. یست معاونینش حیدری و مسعود مرادی هم یکی از دیگری بدتر
فرهنگیان و مردم چرام نذارید دانشی با ناتوانی و ضعف مدیریتی و بیسوادیش اموزش و پرورش بیشتر از این نابود کنه

ناشناس یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

شما بزور خودتو تو جلسه جا دادی همین جملات توهین آمیز و از روی خصومت رو همون جا عنوان میکردی تا فرماندار محترم و دوستانشون توضیح میدادن چقدر تلاش کردند برای مرتفع کردن مشکلات این شهرستان البته اونم با مستندات نه مثل شما از روی غرض
اگر هم میخوای تخریب کنی حداقل اطلاعاتت رو بالا ببر فرماندار محترم بجز سمت‌های مختلف مدیریتی ،استان چهارمحال مدیر کل زندانهای استان بودند نه زندانبان

ناشناس یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

شما بزور خودتو تو جلسه جا دادی همین جملات توهین آمیز و از روی خصومت رو همون جا عنوان میکردی تا فرماندار محترم و دوستانشون توضیح میدادن چقدر تلاش کردند برای مرتفع کردن مشکلات این شهرستان البته اونم با مستندات نه مثل شما از روی غرض
اگر هم میخوای تخریب کنی حداقل اطلاعاتت رو بالا ببر فرماندار محترم بجز سمت‌های مختلف مدیریتی ،استان چهارمحال مدیر کل زندانهای استان بودند نه زندانبان