تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1403 - 16:19

تاجگردون صدای بلند گچساران؛

حق شهرستان گچساران در زمینه اعتبارات ضایع نشود

حق شهرستان گچساران در زمینه اعتبارات ضایع نشود
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم اعتبارات این شهرستان باید به طور دقیق و بر اساس شاخص ها اعلام چنانچه حقی از آن در تخصیص اعتبار تضییع شده باید جبران شود.

“صبح خرد”، غلامرضا تاجگردون روز پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران با بیان اینکه نباید حق شهرستان گچساران در زمینه اعتبارات ضایع شود گفت: رعایت قانون و حقوق ملت وظیفه و تکلیف همه ما است اگر چه می دانیم که برخی مدیران شهرستانی اختیاری در تخصیص اعتبارات و پروژه ها ندارند اما متولیان امر باید مراقب باشند و نباید اجازه داد که حق این شهرستان در جذب اعتبارات تضییع شود.

وی ابراز کرد: در صورتی که اعتبارات در نظر گرفته شده طرح های عمرانی سال گذشته گچساران به شهرستان های دیگر استان اختصاص داده شده باید برگردانده شود.

تاجگردون اظهار کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبارات سال گذشته بخش راهداری بوده که ۱۶۷ میلیارد ریال جذب شد که بیشتر آن هزینه حقوق کارکنان این اداره شده است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت : متوسط تخصیص اعتبارات شهرستان گچساران پایین تر از استان است.

حضور میدانی و بررسی برخی پروژه های تعطیل شده و برنامه ریزی برای حل مشکلات و فعال کردن آنها نوید برگشت روزهای روشن توسعه در گچساران و باشت با غلامرضا تاجگردون می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.