تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 13:52

کودتای نافرجام مدیر کل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد؛

آقای مدیر کل؛ به رای مردم و دولت احترام بگذار!

آقای مدیر کل؛ به رای مردم و دولت احترام بگذار!
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد بی توجه به مشی و روش دولت جدید و خواست و نظر مردم و در اقدامی عجیب قصد داشت چهره های تندرو نزدیک به خود را در برخی جایگاه ها در کهگیلویه بزرگ مستقر کند که ناکام ماند.

“صبح خرد”،  با پایان یافتن چرخه پر ایراد مدیریت تندروها در  ادارات دولتی کهگیلویه وبویراحمد و امید به تغییر وتحول بر اساس خواست و نظر مردم و استقرار دولت چهاردهم در  اقدامی عجیب و پر ابهام  مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز ۱۱شهریور ۱۴۰۳ قصد تغییر مدیران ادارات میراث فرهنگی شهرستان های کهگیلویه ، چرام و مدیرت بافت تاریخی را در سکوت خبری و بدون اطلاع مقامات استانی و شهرستانی و بدون توجه به نظر و خواست دولت فعلی و مردم  را داشت.

 

گفته میشود  با اطلاع مقامات سیاسی استانی و شهرستانی مسئولین استانی وفشار حامیان دولت فعلی  اداره کل میراث فرهنگی قبل از تونل پات در شهرستان کهگیلویه با کنسل شدن این نقل و انتقالات انتحاری به مرکز استان برگشتند!

نکته جالب ماجرا این است که  کسانی که قرار شد مسئولیت جدید بگیرند از جریان تندروهای سیاسی  بوده که هیچ اعتقاد و علاقه ای به مشی دولت جدید و شعار وفاق نه تنها نداشته که بعضا در حافل مجازی و حقیقی دولت را به تمسخر می گرفتند.

جناب مدیرکل میراث فرهنگی استان؛ آیا  در روزهای آخر مدیریت  خود بر این اداره کل  مهم فرهنگی،تاریخی و گردشگری  دلیل و توجیه خاصی برای این تصمیم غیر مسئولانه و خلاف مشی دولت فعلی  دارید و چرا به عواقب این موضوع فکری نکردید؟ 

مسئولین استانی و شهرستانی در کجای این تصمیم  شما قرار داشتند؟

 دولت دکتر پزشکیان با شعار وفاق در جهت حل مشکلات مردم نیازی به استفاده از افراطیون ندارد و ابدا مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری به حکم عقل و منطق تا استقرار مدیر کل جدید حق تغییر و تحول ندارد چرا که ممکن است با حضور قریب الوقوع استاندار و مدیر کل جدید میراث فرهنگی انتصابات این مدلی لغو گردد که اثراث زیبایی ندارد!

 پیکره نیمه جان میراث فرهنگی و گردشگری در  شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ  توان و رمقی برای چنین عملکردهای ناپخته ای را ندارد و بهتر است تا استقرار مدیر کل جدید رویکردی نو و برنامه ای مدون برای حل مشکلات عدیده این حوزه خاصا سازه تاریخی بلاد شاپور با استفاده از چهره های معتقد وهمراه  با  دولت دکتر پزشکیان طراحی شود. 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امامی یکشنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

خودش تو این مدت غصبی نشسته بود
ما فعالان گردشگری تو این ۳سال چندین بار نالیدیم ولی استاندار بی لیاقت گوش نگرفت

ناشناس یکشنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

هر کس که منافع خودشان را در خطر می بینند شروع به تخریب همدیگر کشور و مردم و نخبگان ایرانی می کنند فقط دنبال منافع شخصی هستند نه نظام نه کشور و نه مردم و نه نخبگان

علی یکشنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹

به خدا مدیر میراث فرهنگی اصلا سر کار نمی آید از همه کارکنان میراث فرهنگی تندرو تر است در هنگام انتخابات فقط و فقط برای آقای جلیلی تبلیغ می کرد الان به دروغ میگه که من رای به دکتر پزشکیان دادم خدا آن میراثی که باقری مدیرش است آب ببرش

M n دوشنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۷

کودتا علیه سپهبد حشمت الله باقری تاوان سختی دارد آقای مدیر کل هشیار باش

ضد حال دوشنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

واقعا چطور مدیر کل علیه ین نخبه استانی و شهرستانی کودتا کرد

چرام دوشنبه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

اگه این کودتا با موفقیت انجام میشد الان کهگیلویه و بویراحمد عزادار می شدند آقای مدیر کل چطور دلت آمد برعلیه این مدیر فعال کودتا کنید خدا بگم مدیر کل چکارت کنه