تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1403 - 19:16

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبر داد؛

مشکل افت ولتاژ برق سپیدار مرتفع می‌شود

مشکل افت ولتاژ برق سپیدار مرتفع می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل افت ولتاژ برق روستاهای بخش سپیدار شهرستان بویراحمد با انجام ۲ طرح در پاییز امسال مرتفع می شود.

به گزارش“صبح خرد” از یاسوج، رسول روستائی در جمع اهالی روستای سیوکی از توابع بخش سپیدار شهرستان بویراحمد افزود: شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه برق بخش سپیدار، ۲ برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلندمدت را دست اقدام دارد.
وی بیان کرد: نصب یک دستگاه اتوترانس و اجرای تعمیرات اساسی شبکه برق از برنامه های عملیاتی شرکت توزیع برق استان برای افزایش ضریب پایداری شبکه برق این منطقه و تأمین برق پایدار و مطلوب بخش سپیدار است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای پایداری شبکه برق بخش سپیدار با نصب یک دستگاه اتوترانس اختصاص یافته است.
روستائی تصریح کرد:عملیات اجرایی این طرح پس از گذر از پیک تابستان امسال آغاز می شود و این زیرساخت در آبان ماه امسال بهره برداری خواهد شد.
وی عنوان کرد: تعمیر شبکه برق فشار متوسط ۴۰۰ کیلومتری بخش سپیدار از دیگر برنامه های شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد به منظور پایداری شبکه برق این بخش است که امید می رود تا آذرماه امسال، تکمیل و بهبود ولتاژ برق این منطقه در کوتاه مدت فراهم شود.
روستائی عنوان کرد: در حوزه برنامه های بلند مدت و به منظور تقویت زیرساخت های صنعت برق شهرستان نیز توافق نامه احداث پست فوق توزیع برق در بخش سپیدار بین شرکت برق استان، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان مدیریت و برنامه کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده است.
وی با بیان اینکه این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریالی از مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان است از مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا برای تحقق این مهم تلاش بیشتری صورت گیرد.
حوزه سپیدار با ۹ هزار نفر جمعیت در قالب ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار دارای سه بخش جلیل، بابکان و سیوکی است. دهستان سپیدار در ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. بخش سپیدار در مسیر جاده یاسوج به دهدشت واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.