تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 12:15

معرفی یک خط ارتباطی ویژه؛

اقدام تاجگردون برای ارتباط با موکلین ودریافت درخواست ها و نامه ها

اقدام تاجگردون برای ارتباط با موکلین ودریافت درخواست ها و نامه ها
نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی برای ایجاد ارتباط با موکلین خود و دریافت نامه ها و درخواست های آنها در فضای مجازی شماره تلفن جدیدی معرفی کرد.

به گزارش“صبح خرد”،  “تاجگردون”  در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به موکلین نوشت؛ 

به نام خدا

قابل توجه موکلین عزیزم

به استحضار میرساند حجم پیامها و نامه های ارسالی شما عزیزان به خط عادی و شخصی اینجانب که قاعدتا کاربرد شخصی ، اداری ، مجلس ، كميسيون و دیگر موضوعات مرتبط دارد آنقدر زیاد شده که فرصت رویت و خواندن پیام و نامه های شما عزیزان در مدت کوتاه فراهم نمیشود و بعضا در این حجم گسترده پیامهای شما عزیزان بعضا فراموش میشود و موجب شرمندگی من و تاخیر در اجابت درخواست و امر شما میشود و از آنجا که خط شخصی و دیگر امکانات مجازي اينجانب توسط ادمین اداره نمیشود امکان مطالعه و اقدام توسط اینجانب به هیچ وجه امکانپذیر نیست و گاها موجب میشود موضوعات مهم کشوری و استاني و مجلس نیز فراموش شود لذا به استحضار میرساند خط با شماره

۰۹۰۰۱۷۸۶۳۲۰

 در شبكه هاي واتساب . تلگرام . ايتا، و بله آماده دریافت تمامی پیامها و ارسال نامه هاي شماست و مطمئن باشید بسیار سریعتر از آنچه که تصور میکنید رویت، جمع بندي ، اقدام و حتما نتیجه را من ملاحظه خواهم کرد.

خواهشمندم در این خصوص همراهی فرمایید

سپاس از مهر همیشگی شما

قطعا فراموش نمیفرمایید وظيفه من به عنوان وکیل شما انجام وظایف در اسرع وقت با دقت وکیفیت بیشتر و موثرتر است و اولويت بندي و مدیریت و تقسیم کار شرط تحقق این مهم است که شما یقینا همراهی خواهید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.