تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1403 - 22:43

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

چهار طرح آموزشی و ورزشی در گچساران و باشت افتتاح شد

چهار طرح آموزشی و ورزشی در گچساران و باشت افتتاح شد

به گزارش ” صبح خرد “،چهار طرح آموزشی با اعتباری بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال در شهرستان های گچساران و باشت امروز شنبه ۱۷ شهریور با حضور جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید. سید رضا حسینی نیک روز شنبه در حاشیه بهره برداری از این تعداد واحد آموزشی در گفت و گو با

به گزارش ” صبح خرد “،چهار طرح آموزشی با اعتباری بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال در شهرستان های گچساران و باشت امروز شنبه ۱۷ شهریور با حضور جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
سید رضا حسینی نیک روز شنبه در حاشیه بهره برداری از این تعداد واحد آموزشی در گفت و گو با خبرنگارما  افزود: این تعداد واحد های آموزشی در مناطق رادک دوگنبدان، روستای چهار بیشه، تل مویزی و مله برفی باشت در قالب ۲۲ کلاس درس با مشارکت گروه صنعتی عظام به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: مدرسه ۹ کلاسه رادک با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


حسینی نیک اظهار کرد: این طرح آموزش با زیربنای یکهزارو ۳۷ متر و یکهزار متر مربع محوطه سازی ساخته شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین مدرسه ۹ کلاسه چهاربیشه با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال و زیر بنای یکهزارو ۳۷ متر افتتاح شد.وی ادامه داد: در این طرح آموزشی بیش از ۵۴۴ متر مربع چمن مصنوعی و چهار هزار متر مربع محوطه سازی احداث شده است.
حسینی نیک ابراز کرد: همچنین ۲ باب مدرسه در روستای تل مویزی و مله برفی باشت با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: زیر بنای هر کدام از این تعداد مدارس ۲ کلاسه بیش از۷۵ متر است.حسینی نیک افزود: در ۲ سال گذشته ۴۹۳ کلاس درس در مناطق مختلف استان با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال تعمیر شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.