تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 1:18

تقدیر نماینده ولی فقیه از حضور باشکوه مردم و مسئولین در کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر نماینده ولی فقیه از حضور باشکوه مردم و مسئولین در کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش “صبح خرد “،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظهور ایران اسلامی معادلات دنیا را تغییر داد گفت: انقلاب اسلامی دنیای استکبار را دَرهم شکست آیت الله سید نصیر حسینی در اجلاسیه ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح با تلاوتی از آیاتی از قرآن گفت: از حضور حماسی و با اخلاص

به گزارش “صبح خرد “،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظهور ایران اسلامی معادلات دنیا را تغییر داد گفت: انقلاب اسلامی دنیای استکبار را دَرهم شکست آیت الله سید نصیر حسینی در اجلاسیه ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح با تلاوتی از آیاتی از قرآن گفت: از حضور حماسی و با اخلاص مردم ولایت مدار و شهید پرور استان در دومین کنگره ملی شهدا کهگیلویه وبویراحمد و شهدای تیپ ۴۸ فتح تقدیر و تشکر می‌کنم.وی از حضور باشکوه مردم و مسئولین تشکر کرد و ادامه داد: طبق گزارش ها آنقدر کسانی در این محفل حضور پیدا کردند و فضا محدود بود و قابل تصویر برداری نبود که در فضاهای مجاور مستقر شدند و این به برکت شهدای گرانقدر است.

وی همچنین با تشکر از متولیان برای برگزاری این اجتماع از جمله سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح برای شب های شیدایی و جانشین سپاه فتح اشاره کرد و گفت: از متقی کاشانی و حاج آقای شهمیری و آ میر احمدی و همچنین خون آیت الله ملک حسینی که همراه رزمندگان و در کنار امام راحل حضور داشتند تا غفلت نشود، یاد می کنیم.

وی افزود: شهدا مقامی رفیع و منیع دارند، هر مخلوقی که وارد عالم می شود دوران و معادلاتی را طی می کند تا درخت، سحر یا پروانه و انسان متولد شود، این عالم پیچیده در خدمت انسان است و پیچیده ترین مخلوقات و اشرف مخلوقات انسان است.

آیت الله حسینی ادامه داد: همه کسانی که خداوند متعال به همه آنها فرصت زندگی دادند اما به معرفه الله و مقام انسانی دست نیافتند و برخی کافر از دنیا رفتند، برخی توفیق دارند از مسیر عبور انسان و عالم های متعدد آن عبور کردند و کافر مردند.وی افزود: در میان مومنین افراد شاخصی همچون شهدا آمدند کسانی که جوهره ارزشمندی دارند و خریدار جان تنها خدا و مشتری آنهاست. مسئله این است که انسان های می توانند به مقامی برسند که جان و مال آنها را خدا خریدار باشد.

نماینده ولی فقیه افزود: ممکن است انسانی بدون تربیت دینی به جایی برسد که هیچ ارزشی برای عالم آفرینش ندارد، خداوند با ایمان و اسلام و ایمان به پیامبر اسلام این انسان را به قیمت ‌ ارزشی می رساند که جان و مالش را خدا می‌خرد.وی با بیان اینکه خارج شدن از ریل توحید و نبی و خدا شناسی سی بی ارزش این افراد می داند و ادامه داد: ما انسان ها مسلمانیم و می دانیم ۱۱ مورد نجاسات است و کسی که نتوانسته است خود را در مقام توحید و ایمان قرار دهد در مسیر این نجاسات است. در ردیف مومنان شهدا هستند به گونه ای فضیلتی بالاتر فضیلتی دیگر نیست مگر اینکه انسان شهید شود و بالاترین فضیلت ها را کسب کرده باشد.آیت الله حسینی با اشاره اینکه خدا جان و مال انسان های مجاهد را می خرد گفت: وعده خدا بر خرید جان انسان های شهدا و مجاهد است و ما باید به این مسئله توجه کنیم که نباید را شهدا فراموش شود زیرا آنها برای تحقق آرمان های الهی و دین جنگیدند. اساس انقلاب امام ارزش های اسلام و دین بود.وی افزود: حرمت امام زمانی بود که رژیم پهلوی چکمه های خود و خنجرش را بر گلوی مردم قرار داد. در دوران پهلوی بهایی ها بر ارکان کشور ما حاکم شد و قصد داشتند ریشه اسلام را بخشکانند. و اگر حیات خبیثه طاغوت ادامه پیدا می کرد اثری از اسلام باقی نمی ماند.وی گفت: در سایه اسلام عزت و پیشرفت حاصل می شود. امروز جبهه انقلاب اسلامی یک جبهه گسترده در قرن امروز است و همه معادلات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی دنیای استعمار را در هم کوبیده است و همه استحکامات آنها را در حوزه نظامی درهم شکست و شاخ استعمار را شکست و بر زمین زد ایران اسلامی است و این موضوع به برکت اسلام و خون شهدا است و این عزت باید حفظ شود.وی ادامه داد: نگذاریم فرهنگ غربی بر ما حاکم شود و مسئله حجاب امروز یک چالش است و خداوند جامعه ای را که در فساد غرق شد حتی خدا نبی خدا و دین خدا را انکار خواهد کرد. در نمایش مسئله عاشورا در این مکان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام فرمود: شکم های حرام را سبب عدم تاثیر سخنان است» انسانی که لقمه و شکن حرام داشت حق و حقیقت چشم و قاب او را درک نخواهد کرد و دشمن برای انکار دین و ارزش ها تلاش دارد بر این اساس حجاب و عفاف را نباید دستکم گرفت و اینکه عاقبت انسان و جامعه و خانواده گناهکار و حجاب و نماز و… نیست تکذیب آیات خدا خواهد بود. نماز و قرآن و پیامبر و ائمه آیات خدا هستند.نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه دشمن کار کرده تا برخی در این کشور نبوت و قرآن را انکار می کنند گفت: شهدا و انسان های مومن برای این ارزش ها به میدان آمدند. اکر راه شهدا فراموش شود راه اسلام گم خواهد شد و وقتی که اهل بیت علیهم السلام فراموش و منزوی شد جنایت های بیشماری رقم خورد یکی از آن حادثه تلخ عاشورا است.وی افزود: اگر امردز اگر میسر شهدا طی نشود در مقابل مسیر درست خواهند ایستاد و با آمدن حضرت ولی عج این افراد با شمشیر و جنگ به استقبال حضرت می روند و جنگی که رخ می دهد در برابر جنگ های امروز وصف ناشدنی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.