تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1403 - 14:43

مدیر آموزش و پرورش گچساران؛

یکهزارو ۵۷۵ میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت های آموزشی در گچساران هزینه شد

یکهزارو ۵۷۵ میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت های آموزشی در گچساران هزینه شد
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: یکهزارو ۵۷۵ میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت های آموزشی، ساخت چمن مصنوعی و تجهیز مدارس به سیستم سرمایشی و گرمایشی ظرف یک سال گذشته در این شهرستان هزینه شد.

به گزارش “صبح خرد “، انوشیروان قیطاسی در نشست با خبرنگاران افزود: ۱۲ طرح آموزشی و یک مجتمع فرهنگی در قالب ۱۲۰ کلاس درس با اعتباری بیش از یکهزارو ۱۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان در ۲ سال گشته تجهیز و تکمیل شد.
وی بیان کرد: در یک سال گذشته بیش از ۸۰درصد از مدارس شهرستان با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به سیستم سرمایشی، گرمایشی و آزمایشگاهی مجهز شده است.
قیطاسی گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد از مدارس شهری و ۲۰درصد مدارس روستایی این شهرستان هوشمندسازی شدند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان این شهرستان در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲۲مقام قهرمانی در بخش ورزش کسب کردند افزود: برای نخستین بار در استان و شهرستان خانه تنیس شهدای دانش آموزی در این شهرستان راه اندازی شد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: از سال ۱۴۰۱تاکنون بیش از ۳۳چمن مصنوعی در مدارس گچساران با اعتبار بیش از ۱۶۵ میلیارد ریال در مدارس احداث شد.
وی با بیان اینکه امسال ۱۴۰نفر طبق ماده ۲۸قانون استخدام آموزش و پرورش این شهرستان شدند گفت: در سال تحصیلی جدید با کمبود معلم در برخی از رشته های در مقاطع اول و دوم در شهرستان مواجه هستیم.
قیطاسی از آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش در زمینه تجهیزات، زیر ساخت ها و ابلاغ مدیران شهرستان گچساران برای بازگشایی مدارس در اول مهر امسال خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۶ هزار دانش اموز در ۲۳۶ مدرسه و ۸۰۰کلاس درس به علم آموزی مشغول خواهند شد.
وی گفت: برای نخستین بار در سال تحصیلی گذشته به آموزگاران و دبیران برتر که تجربه بالایی در تدریس داشته اند ابلاغ شده که به صورت اجباری ۱۲ساعت در مدارس عادی و ۱۲ساعت در مدارس نمونه و هیت امنایی تدریس کنند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران به کسب رتبه های برتر دانش آموزی در حوزه آموزشی و علمی کشور و استان اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول کشوری در زمینه نوجوانان خوارزمی،کسب رتبه اول کشوری در جشنواره نوآوری تدریس کشوری، کسب رتبه نخست استان در مسابقات علمی در ۲ سال پیاپی، کسب رتبه برتر استانی در ایجاد توازن رشته ای، کسب رتبه چهارم کشوری در تولید گیاهان دارویی و کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره الف تا از جمله افتخار آفرینی دانش آموزان این شهرستان در سال تحصیلی گذشته است.
وی افزود: برای نخستین بار در روستای خربل مدرسه ای ۲ کلاسه با اعتبارچهار میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال با کمک خیرین ساخته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.