تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 21:36

گزارش صبح خرد

گزینه های جایگزین تغییر فرماندار؛بخشداران چرام و سرفاریاب و آموزش و پرورش شهرستان چرام/تغییر مطالبه مردم برای توسعه چرام+اسامی

گزینه های جایگزین تغییر فرماندار؛بخشداران چرام و سرفاریاب و آموزش و پرورش شهرستان چرام/تغییر مطالبه مردم برای توسعه چرام+اسامی
آنچه مورد اتفاق نظر اکثر مردم چرام است حضور یک نیروی بومی و مردمی ساکن شهر چرام در راس فرمانداری چرام می باشد که دلسوز و پیگیر انجام امور باشد.

گمانه زنی ها از گزینه های احتمالی و  تغییر فرماندار و بخشداران چرام و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام..

به گزارش “صبح خرد” با تغییر دولت و استقرار دولت دکتر مسعود پزشکیان با رای مردم بارقه های امید در دل مردم برای تغییر شرایط و بهبود وضع موجود روشن شد. 

این روزها خبر تعیین استاندار جدید مراحل نهایی خود را سپری می کند و قطعا با انتخاب استاندار همسو با دولت تغییر مدیران مناطق و مدیران کل و فرمانداران شتاب می گیرد.

در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و گچساران شرایط برای تغییر مدیران شهرستانی راحت تر است با وجود دو نماینده همسو با دولت اما در کهگیلویه بزرگ با حضور سید محمد موحد شرایط سخت است.

هر چند نارضایتی از مدیران منتسب به موحد با عملکرد خود باعث نارضایتی مردم و حتی شخص موحد و حامیانش شده است.

در شهرستان چرام وضعیت عملکردی مدیران و عدم توسعه و اشتغال و نابرابری های اداری باعث نارضایتی مردم شده است و قطعا با تغییر دولت و انتصاب استاندار جدید تغییر مدیران شهرستان در اولویت می باشد و اولویت با حامیان دکتر پزشکیان و کسانی که شفاف و صادقانه د میدان حضور داشتند.

گمانه زنی های رسانه ای و مجازی و میدانی تغییر مدیران شهرستان چرام در سه حوزه فرمانداری چرام؛بخشداری های چرام و سرفاریاب و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام به شرح زیر می باشد.

گزینه های فرمانداری شهرستان چرام در دولت دکتر مسعود پزشکیان

۱-داریوش پاداش از نیروهای بومی و وزارت کشوری که دارای سوابق معاونت فرمانداری و سرپرست فرمانداری در دولت تدبیر و امید که در بین نیروهای حامی دولت دارای حمایت و محبوبیت می باشد.

۲-علی محمودی ازنیروهای جوان وزارت کشوری که دارای سوابق بخشداری چاروسا و سرفاریاب در دولت روحانی می باشد.

۳-اسلام مرادپور از نیروهای بومی و جوان وزارت کشوری که دارای سوابق روابط عمومی فرمانداری چرام؛بخشداری سرفاریاب دولت تدبیر و امید و معاون مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه دارد.

۴-سعید پوزشیان از نیروهای بومی و وزارت کشوری که دارای چندین سال سابقه کارشناسی در دفتر امورشهری و شهرداری های استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه دارد.

گزینه های بخشداری مرکزی چرام

۱-ثارالله بشارت از نیروهای اصلاح طلب حامی دولت و نیروی بومی وزارت کشور در فرمانداری چرام دارای سوابق دبیر بحران فرمانداری چرام است البته وی از گزینه های معاونت فرمانداری چرام هم می باشد.

۲-از دیگر گزینه های بخشداری چرام وحید طسوجی از نیروهای جوان و بومی فرمانداری چرام می باشد که دارای سوابق روابط عمومی فرمانداری چرام می باشد و مسئول آموزش کاربران انتخابات در فرمانداری چرام می باشد.

از گزینه های بخشداری سرفاریاب غلامحسن آتش سودا از نیروهای بومی وزارت کشوری که دارای سابقه بخشداری سرفاریاب در دولت تدبیر و امید می باشد..

گزینه دیگر برای بخشداری سرفاریاب عباس رستگار و هوشنگ فروغی از فرهنگیان اصلاح طلب حامی دولت پزشکیان و از فعالان ستادی

آنچه مورد اتفاق نظر اکثر مردم چرام است حضور یک نیروی بومی و مردمی ساکن شهر چرام در راس فرمانداری چرام می باشد که دلسوز و پیگیر انجام امور باشد.

اما یکی دیگر از ادارات مهم با حوزه نفود گسترده اداره آموزش و پرورش می باشد.

انتخاب در این حوزه با توجه به تنوع نیروهای حامی دولت پزشکیان سخت می باشد.

اما چند گزینه مطرح برای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در این چندسال و دولت رئیسی حواشی زیادی داشت و چند تغییر مدیریتی هم داشت.

۱-کاووس جانی پور معاون سابق آموزش و پرورش چرام در دولت تدبیر و امید و از حامیان دکتر پزشکیان

۲-انصار علیبازی معاون اسبق توسعه و مدیریت آموزش و پرورش چرام در دولت تدبیرو امید و از حامیان دولت دکتر پزشکیان

۳-عبدالرحیم اخلاقی عضو فعلی شورای شهر چرام و از نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت پزشکیان می باشد که سابقه مدیریت و معاونت مدارس متوسطه چرام را در کارنامه دارد.

۴-موسی خرم زاده از نیروهای اصلاح طلب و و تحصیلکرده و از حامیان دولت فعلی که دارای سابقه کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش چرام را در کارنامه دارد .

۵-علیمراد بخشایی از فرهنگیان چرامی که دارای سابقه مدیریت اداره ورزش و جوانان چرام را در دولت تدبیر و امید در کارنامه دارد و از فعالان ستاد دکتر پزشکیان در چرام بوده

۶-سعید خردمند از نیروهای اصلاح طلب و حامی دکتر پزشکیان و از فرهنگیان چرامی که دارای سابقه مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

۷-از دیگر گزینه های مطرح برای آموزش و پرورش چرام که اصلاح طلب و حامی دولت پزشکیان می باشد مهندس فیض الله رحیم‌پور که دارای سوابق مدیر مدارس فنی چرام و هم اکنون رئیس نظام مهندسی شهرستان چرام می باشد.

۸-از دیگر گزینه های اصلاح طلب و حامی دولت پزشکیان برای آموزش و پرورش چرام کریم اکبرپور از نیروهای موجه و اصلاح طلب که در دولت تدبیروامید هم حز گزینه های جدی برای مدیریت آموزش و پرورش چرام بود

۹-طالب خیزات از چهرهای فرهنگی و فعال سیاسی و حامی دکترپزشکیان که مورد حمایت دو نماینده بویراحمد و دنا و کهگیلویه بزرگ  یعنی محمدبهرامی و سیدمحمدموحد می باشد.

۱۰-مهندس خسرو گندمکار از فرهنگیان حامی دولت و جوانان اصلاح طلب دارای سوابقی همچون استاد دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور کارشناسی ارشد کامپیوتر و مسئول کمیته فناوری انتخابات فرمانداری چرام دارای مقالات علمی تخصصی متعدد است و کارشناس آموزش معاونت آموزش و پرورش چرام و معاونت اجرایی مدارس و سرپرست بخش مدارس که مورد حمایت ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان می باشد

البته در این لیست جای گزینه های دیگر هم بود که با توجه به سوابق قطعا در سه معاونت آموزش و پرورش چرام از آنها استفاده می شود.و باید منتظر ماند آیا محمد جمالی سرپرست چرامی آموزش و پرورش استان مثل سایر شهرستان های بویراحمد و گچساران دست به تغییر می زند یانه؟

در بخش های بعدی گزینه های چند اداره مهم و تاثیرگذار چرام از قبیل شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی و هلال احمر و بنیادشهید و امور ایثارگران جهت اطلاع مخاطبین رسانه ای خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 8
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید محمد افسر سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۳۵

انتخاب مدیر بی تجربه شبکه بهداشت چرام و معاونت های بیسوادش خیانت بزرگی که جناب موحد به این شهرستان روا داشت

ناشناس سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴

یکی از مدیران فعال و باتجربه شبکه بهداشت درمان چرام آقای جعفری که واقعا شبانه روز تلاش برای رفع مشکل هم بهداشت وهم درمان انجام میدن .مدیری فعال وپای کار

چرام سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۱

فقط اسمی از اموات نبردی و گرنه کل چرام را گزینه کردی

فرهنگی سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۳۷

دکتر حاج صدرالله عابدکیش هم تحصیلات خیلی خیلی آکادمیک داره. خانواده فرهنگی. اصلاح طلب. پدر خانمش یک خشاب کلاش خالی کرد برای پیروزی پزشکیان. سرپرست اداره هم بوده. شعار و برنامه داره. مقتدرانه. مسوولانه. مهربانانه. گزینه ما فرهنگیان فقط حاج دکتر صدرالله عابدکیش

معلم چرامی سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲

احسنت برتو ….. معلمان چرامی باید مطالبه کنند .باید عزت ازدست رفته آموزش و پرورش چرام را با آوردن مجدد دکتر عابدکیش بهش برگردونن. این بیسوادان را از شهرمان بیرون کنند. مگه چرومی مرده که سرفاریویی بیا من ای شهر .حاشا به غیرت معللمل چرومی همی بدبخت بودین که موحد و لیدرهاش هرکاری خواستند کردند

شهروند سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

آموزش و پرورش چرام با آمدن دکتر عابدکیش یه ورستیژ و جایگاه خاصی گرفته بود متاسفانه موحد نگذاشت. نابودش کرد آ.پ چرام رو با آوردن دانشی.الان هم تنها راه نجات آ.پ چرام دکتر عابدکیش هست. جمع کنید گزینه هاتون رو جانی پور . علیبازی و ….

سیدرهام سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

از هرکدام چند کارت هدیه قول گرفتیه ..موحد قصد تغییر هیچ نیروی را درچرام ندارد…بجز فرماندار همه مدیران ابقا خواهند شد..مگه وفاق ملی یعنی استفاده از اصلاح طلبان ..نمیدانم این صبح خرد است یا صبح جهالت

سید مجید سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

با سلام خدمت خوانندگان عزیز تجربه بزرگترین معلم است. سابقه شهری چرام با دیگر مناطق استان را بنگرید و شدت اختلافات فی مابین و تلاش چرامی ها در جهت ممانعت از پیشرفت و نگاه بغض آلود به همشهری خود را به عنوان یک تجربه افق نگرش و تتیجه گیری خود قرار دهید و تغییر مسئولان شهری را آب در هاون کوبیدن بدانید