تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 17:26

با حضور مسئولان؛

نمایشگاه پاییزه در یاسوج گشایش یافت

نمایشگاه پاییزه در یاسوج گشایش یافت
آیین گشایش نمایشگاه فروش پاییزه با شرکت ۱۳۵ غرفه از اصناف مختلف عصر دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،مدیر کل صمت استان برگزار و مدیرکل اقتصادی استاندار و مدیکل تعزیرات حکومتی استان برگزارشد.

به گزارش“صبح خرد”، دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ظرفیت خوبی در نمایشگاه فراهم شده و ایجاد چنین فرصتی، باعث خرید ملزومات مدارس و دانشجویان ارزشمندی از اصناف و غرفه داران است.

هاشم قاسمی موردراز با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ غرفه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی می‌تواند باعث استقبال مردم از نمایشگاه پاییزه شود یادآور شد: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای بازاریابی اصناف باشد تا خریداران به مشتری دائمی تبدیل شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه این غرفه ها در فضای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع برپا شده است افزود: پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی و پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی از جمله اقلام این نمایشگاه است.
قاسمی با اشاره به همراهی و همکاری شرکت بخش خصوصی در برپایی نمایشگاه گفت: ۸۰ درصد شرکت کنندگان از اصناف بومی استان هستند اگرچه غرفه‌هایی از دیگر استان ها نیز برای عرضه تولیدات در این نمایشگاه فعال شده است.

وی با تقدیر از واحد بازرسی و نظارت بر اصناف استان بیان کرد: این نمایشگاه به همت ادارات صمت و اتحادیه های صنفی برگزار شده است و بازرسان واحد بازرسی جهت پاسخگویی و نظارت بر شکایات مردمی تا پایان فعالیت غرفه داران در محل نمایشگاه حضور دارند.

دبیر اجرایی اتاق اصناف یاسوج خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۲۶ شهریور تا ۳ مهرماه در محل پارک ولایت یاسوج برای خرید عموم دایر خواهد بود و از ساعت ۱۵ تا ۲۳ دایر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.