تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 23:08

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

۴۵ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در گچساران برگزار می شود

۴۵ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در گچساران برگزار می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه به ۴۵ عنوان برنامه این هفته در شهرستان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:: در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را گرامی می‌داریم، بعد از جنگ ۸ساله باز دشمن به دنبال اهداف و نقشه‌های شوم خود علیه ایران اسلامی بوده و با رهبری فرزانه ولی‌فقیه تمام نقشه‌های آنها نقش‌برآب شده است.

به گزارش “صبح خرد “،سرهنگ ناصر صالحی افزود : در هفته دفاع مقدس ۴۵ عنوان برنامه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد :هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی زنگ ایثار و مقاومت نیز در مدارس گچساران نواخته خواهد شد، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به یادواره شهداء و نکوداشت فرماندهان دفاع مقدس و برخی مسابقات ورزشی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گچساران ادامه داد: نشست‌های بصیرتی، برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت در نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می‌شود.

وی اذعان داشت:: هر روز هفته دفاع مقدس تحت یک عنوان یک شعار نام‌گذاری شده که از روز اول پیش‌کسوتان دفاع مقدس و مقاومت وحدت ملی، معنویت، جوانان، علم و دانش‌پژوهی، زنان خانواده، سلامت، شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخر آفرینی،دفاع همه‌جانبه،پشتیبانی مردمی و اصناف، سربازان، ولایت‌مداری،بصیرت دشمن‌شناسی و استکبارستیزی،نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، عشایر و روستائیان، فرماندهان، عزت مداران، حماسه‌آفرینان نام‌گذاری شده است.وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران را در این هفته اجرا خواهیم کرد، حضور بسیجیان در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.