تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 21:12

همزمان با سراسر کشور :

جشن شکوفه ها در مدرسه آسیه گچساران برگزار شد

جشن شکوفه ها در مدرسه آسیه گچساران برگزار شد
مراسم جشن شکوفه ها با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان،معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران، معلمان و اولیاء دانش اموزان در دبستان هیات امنایی آسیه برگزار شد.

به گزارش “صبح خرد “،، سرپرست آموزش و پرورش گچساران در آئین نمادین جشن شکوفه‌ها در دبستان آسیه با تبریک آغاز سالتحصیلی و بازگشایی مدارس، دانش آموزان کلاس اولی را امیدهای مملکت خواند و اظهار کرد: کلاس اولی ها شکوفه های علم و دانش آینده سازان مملکت ما هستند و باید در کشورمان افتخار آفرینی کنند.

مرضیه قنواتیان ضمن خوشامدگویی به کلاس اولی‌ها گفت: جشن امروز به خاطر شما شکوفه‌های عزیز است که وارد بوستان‌های علم و دانش شدید.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان زیبایی مدارس بوده و فضای مراکز آموزشی را عطرآگین می‌کنند، اظهار کرد: شما کلاس اولی‌ها از امروز راهی مسیری شدید که در آن یادگیری، شکفتن و تجربه است باید قدر این مسیر را بدانید و خوب درس بخوانید.

در ادامه امام جمعه گچساران با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه مدیون شهدا هستیم، بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است و هر موفقیت در آموزش و پرورش یا هر دستگاه دیگر از اینجا رقم می خورد.

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش با تشریح جایگاه مهم آموزش و پرورش و ماموریت بزرگ این دستگاه فرهنگی اظهار کرد: انتقال فرهنگ، باورها، اعتقاد، ایثار و شهادت به نسل‌های آینده از ماموریت‌های آموزش و پرورش است اگر در این ماموریت موفق شویم با ایجاد انگیزه این نسل را به حرکت درآورده‌ایم تا ماموریت دوم یعنی انتقال دانش و تخصص را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه در همه کشورهاست و نقش آموزش و پرورش در تربیت این نیروها برجسته است، اضافه کرد: به فرموده رهبر انقلاب آموزش و پرورش تولید کننده نیروی انسانی و سایر بخش ها و مجموعه ها بهره گیرنده از این ظرفیت هستند.گفتنی است از تعدادی از همکاران مدرسه آسیه که از فرزندان شهدای دفاع مقدس بودند تجلیل شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.