تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 12:49

آقای استاندار حواستان به کهگیلویه باشد؛

انتخابات اتاق اصناف کهگیلویه برای بار دوم کنسل شد

انتخابات اتاق اصناف کهگیلویه برای بار دوم کنسل شد
در حالی که همه منتظر برگزاری انتخابات اتاق اصناف کهگیلویه ساعت 11ظهر امروز بودند در اقدامی عجیب و شائبه برانگیز باز هم برگزاری انتخابات کنسل شد.

به گزارش“صبح خرد”، پس از کش و قوس های فراوان قرار بود امروز ۲۲مهرماه ۱۴۰۳انتخابات اتاق اصناف کهگیلویه با حضور نامزدها برای تعیین رئیس و هیات رئیسه برگزار شود ولی برای بار دوم به شکل شگفت اوری کنسل شد.

معلوم نیست که این نمایش مردم آزار اداره کل صمت در کهگیلویه با چه هدف و نیتی اجرا میشود که برای بار دوم این انتخابات در شرایطی که نظارت بر بازار بیش از هر زمانی لازم و ضروری است کنسل میشود و چه کسی یا کسانی اجازه نمی دهند فرایند انتخابات انجام شده و اتاق اصناف شکل و سامان بگیرد.

برخی در فضای عمومی کهگیلویه باور دارند که عده ای منغعت خود را عدم برگزاری انتخابات اتاق اصناف میبینند و در هر حال و به هر روشی تلاش می کنند در روند برگزاری انتخابات تعلل ایجاد کرده تا با خرید وقت و زمان فضا را برای انتخاب دوستان خود مهیا کنند که در صورت صحت این موضوع نیاز جدی به ورود نهادهای نظارتی احساس میشود تا از ادامه این روند نازیبا جلوگیری کنند.

فرماندار و اعضای شورای اداری مرتبط با موضوع برای رسانه ها و افکار عمومی پاسخ دهند که دلیل این تعلل چیست و چرا باید یک موضوع ساده به کلافی سردرگم تبدیل شده که حل آن انگاری معجزه می خواهد!

مگر اتاق اصناف چه امتیاز چرب و نرمی دارد که دل کندن از آن به گونه ای برای عده ای دشوار است که با برگزاری انتخابات خطر از دست رفتن احساس کرده و با هر روش و شیوه ای تلاش می کنند انجام نشود!؟

انتظار میرود رحمانی استاندار استان به جد به موضوع ورود کرده تا بساط این بد اخلاقی ها در استان جمع شده و با برگزاری انتخابات در زمان و فرصت مشخص شده برای اصناف و مردم شائبه ایجاد نشود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰

اداره صنعت معدن دهدشت چه سودی دراین ماجرا دارد که سه نفراز خلاف قانون از دور مدار خارج کرده اجازه بدن تا اون سه نفرشرکت کنند ورقابت ازاد باشد وانتخایات هم برگزار بشه