تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 - 17:56

۴ کشته و یک زخمی در تصادف مرگبار محور یاسوج – بابامیدان (+تصاویر)

سلام دنا؛ تصادف یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه کامیون خاور، چهار کشته و یک زخمی بر جای گذاشت. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه‌ی مرگبار به خبرنگار سلام دنا گفت: این حادثه در ساعت ۱۵ و ۳۴ دقیقه بعدازظهر امروز در کیلومتر ۱۵ محور

پوران فردسلام دنا؛ تصادف یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه کامیون خاور، چهار کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه‌ی مرگبار به خبرنگار سلام دنا گفت: این حادثه در ساعت ۱۵ و ۳۴ دقیقه بعدازظهر امروز در کیلومتر ۱۵ محور یاسوج-بابامیدان رخ داد که متأسفانه در پی این تصادف چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر و پسر جوان و مادربزرگ و پسرعموی آنها در دم جان سپردند و مادر خانواده نیز به‌شدت مصدوم شده است.

جلال پوران‌فرد افزود: اقدامات درمانی اولیه بر روی فرد مصدوم به سرعت توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ انجام شده و برای بستری و ادامه‌‌ی درمان، فرد مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده است.

وی با بیان اینکه این تصادف در منطقه‌ی «تنگ کناره» از توابع شهرستان بویراحمد رخ داد، تصریح کرد: خودروی پراید به سمت منطقه‌ی «جلیل بابکان» در حال حرکت بود که با برخورد با کامیون حامل «لیفتراک» دچار سانحه شد.

پورانفرد در پایان بیان کرد: آنگونه که کارشناسان پلیس‌راه اعلام کرده‌اند سرعت بالا و عدم کنترل این وسایل نقلیه عامل اصلی وقوع این حادثه‌ی دلخراش بوده است.

TASADOF

TASADOF1 TASADOF12 TASADOF1222

انتهای پیام/ سجاد بنام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.