تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 - 20:01

مشکلات اجرای نامناسب مسکن مهر در گذشته بررسی می شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شتاب بخشی ساخت واحدهای مسکن مهر با هدف رفع مشکل مسکن متقاضیان این واحدها مورد توجه مسوولان دولت تدبیر وامید است. به گزارش سلام دنا، سید موسی خادمی امروز در بازدید از سایت های مسکن مهر یاسوج در گفت وگو با ایرنا به مشکلات ناشی از مکان یابی درست،بکاربردن مصالح غیراستاندار

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شتاب بخشی ساخت واحدهای مسکن مهر با هدف رفع مشکل مسکن متقاضیان این واحدها مورد توجه مسوولان دولت تدبیر وامید است.

به گزارش سلام دنا، سید موسی خادمی امروز در بازدید از سایت های مسکن مهر یاسوج در گفت وگو با ایرنا به مشکلات ناشی از مکان یابی درست،بکاربردن مصالح غیراستاندار و رعایت نشدن اصول فنی در این طرحها در گذشته اشاره کرد وافزود: با وجود همه این مشکلات، خروج از رکود و تعطیلی طرحهای مسکن مهر از سوی مسوولان اجرایی استان و راه وشهرسازی دنبال خواهد شد.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب روند اجرای این طرحها در گذشته و رکود کنونی آن، برلزوم تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان واحدهای مسکن مهر در شش سایت مسکن مهر شهرستان بویراحمد با پیمانکار و مسوولان راه و شهرسازی تاکید کرد .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: نباید پروژه های مسکن مهر نیمه کاره رها شوند بلکه مشکل مردم سرمایه گذار و متقاضی مشکل باید سریعتر حل شود،گفت: راه وشهرسازی باید در نشستی با پیمانکار مسکن مهر مشکلات این طرحها بررسی و برای از سرگیری ساخت این طرحها با ارایه راهکار چاره اندیشی کند.

وی اظهارکرد: از یکهزارو۵۶۳ واحد مسکن مهر شهرستان بویراحمد، ۷۰۰ واحد واگذار و سایر آن بالای ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خادمی به مشکلات محوطه سازی و توسعه زیرساخت های این طرحها اشاره کرد و گفت: نمایندگان مردمی سایت های مسکن مهر برای برگزاری نشست با پیمانکار و مسوولان راه و شهرسازی تلاش و پیگیری جدی تری انجام دهند و با پیمانکاران خاطی طبق قانون برخورد قاطع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.