تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 12:41

تشکیل جلسه برای واگذاری امور شهرک صنعتی یاسوج ۲

جلسه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از معاونین و مدیران وی با صاحبان صنایع و هیات امناء منتخب شهرک صنعتی یاسوج ۲ پیرامون نحوه واگذاری اداره امور شهرک صنعتی در محل کارخانه تولید فوم پلی استایرن تشکیل شد.. به گزارش سلام دنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد،

مهندس سهراب بنامجلسه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از معاونین و مدیران وی با صاحبان صنایع و هیات امناء منتخب شهرک صنعتی یاسوج ۲ پیرامون نحوه واگذاری اداره امور شهرک صنعتی در محل کارخانه تولید فوم پلی استایرن تشکیل شد..

به گزارش سلام دنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، مهندس سهراب بنام در تشریح اهداف برگزاری این جلسه، گفت: هدف اول جلسه در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون و کم کردن تصوی دولت و واگذاری مالکیت و اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی به صاحبان صنایع و هدف دوم بحث و تبادل نظر پیرامون بررسی مسائل و مشکلات شهرک و نحوه دریافت مطالبات شرکت بوده است.

وی افزود: ۶ شهرک و ناحیه صنعتی داریم که مشمول این قانون است که در ابتدا مجمع تشکیل می شود که این مجمع عمومی شرکت خدماتی متشکل از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و کلیه صاحبان صنایع مستقر در آن شهرک یا ناحیه صنعتی هستند که مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان رئیس مجمع می باشد.

بنام در ادامه گفت: باید این فرهنگ ایجاد شود که بین کسانی که به معنای واقعی کار می‌کنند و کسانی که وظایف خود را در ازای حق و حقوقی که گرفته‌اند انجام نمی‌دهند. تفاوت باشد تا به این شیوه اجازه ندهیم با انباشته شدن مشکلات، بار سنگین‌تری بر دوش شرکت شهرکهای صنعتی و شرکت خدماتی وارد شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بیان کرد: ما بنا داریم شهرک‌های صنعتی را به صورت گام به گام به شرکت خدماتی واگذار کنیم و از این رو انتظار داریم همه مسئولان و فعالان این عرصه همکاری خود را در این زمینه دوچندان نمائند

وی در پایان تأکید کرد: در ۲ ماهه اول، نسبت به تجهیز و راه اندازی شرکت خدماتی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

 

عضو هیات امنای شهرک صنعتی نیز در این جلسه گفت: ما آماده‌ایم که اداره امور شهرک را بدست گرفته و نسبت به حل مشکلات تمام تلاش خود را انجام دهیم اما در کنار آن انتظار داریم شهرکهای صنعتی مشکلات شهرک از قبیل تمدید پروانه چاه آب شهرک، منبع درآمد شهرک، مشخص نمودن درآمد سالانه شهرک روشن شود ما هم به صورت گام به گام نسبت به اداره امور شهرک با جدیت تلاش می کنیم.

عزیزالله رحیمی افزود: باتوجه به اینکه شهرک هیچ گونه زمینی جهت واگذاری ندارد انتظار می رود ۳ تا ۵ هکتار از زمین های مجاور شهرک خریداری شود تا توانایی ما در اداره امور شهرک بیشتر شود.

 

پس از پایان این جلسه مهندس بنام و جمعی از همکاران از شرکت تعاونی ۲۲۵۰ تولید کننده فوم پلی استایرن معصومی و واحد در دست ساخت داوود دهقانی و ساختمان آتش نشانی بازدید نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.