تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1393 - 7:04

آمار کشته شدگان حادثه رانندگی یاسوج-بابامیدان به ۵ نفر رسید

آمار کشته شدگان حادثه رانندگی عصر روزسه شنبه در مسیر دشتروم -یاسوج با مرگ یک مصدوم دیگر این حادثه به پنج نفر رسید. به گزارش سلام دنا، رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: به رغم تمامی خدمات اما مصدوم حادثه رانندگی براثر شدت جراحات فوت کرد. سید ذاکر سعیدی روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار

تصادف پراید_2تصادف پراید_2آمار کشته شدگان حادثه رانندگی عصر روزسه شنبه در مسیر دشتروم -یاسوج با مرگ یک مصدوم دیگر این حادثه به پنج نفر رسید.

به گزارش سلام دنا، رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: به رغم تمامی خدمات اما مصدوم حادثه رانندگی براثر شدت جراحات فوت کرد.

سید ذاکر سعیدی روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این زن از ناحیه سر و دیگر اعضای بدن به شدت آسیب دیده بود.

براساس گزارش مرکز فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در این حادثه رانندگی که در محدوده تنگ کناره یاسوج بین یک دستگاه کامیون و یک پراید رخ داد، چهار سرنشین پراید سه مرد و یک زن در دم جان سپرد و یک سرنشین دیگر آن به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شده بود.

سرهنگ سپاهپور رییس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد سرعت زیاد ، ناتوانی راننده در کنترل کامیون براثر نقص فنی ترمز را علت بروز این حادثه اعلام کرد.

به گزارش سلام دنا، جلال پوران فرد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح وقوع این حادثه‌ی مرگبار به خبرنگار سلام دنا گفت: این حادثه در ساعت ۱۵ و ۳۴ دقیقه بعدازظهر روز سه شنبه در کیلومتر ۱۵ محور یاسوج-بابامیدان رخ داد که متأسفانه در پی این تصادف ۵  نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر، پسر جوان، مادر، مادربزرگ و پسرعموی آنها در دم جان سپردند و مادر خانواده نیز پس از گذشت یک روز به دلیل شدت جراحات وارده درگذشت. (گزارش تصویری این حادثه را از اینجا بخوانید).

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.