تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 1:59

ناحیه صنعتی امامزاده جعفر (ع)، در حال واگذاری به صاحبان صنایع

سلام دنا؛ با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ناحیه صنعتی امامزاده جعفر (ع)، مقدمات اولیه واگذاری اداره امور این ناحیه به صاحبان صنایع مستقر در آن فراهم شد. به گزارش سلام دنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این زمینه گفت: ۶ شهرک و ناحیه صنعتی داریم که مشمول این

بنام_سهراب (2)سلام دنا؛ با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در ناحیه صنعتی امامزاده جعفر (ع)، مقدمات اولیه واگذاری اداره امور این ناحیه به صاحبان صنایع مستقر در آن فراهم شد.

به گزارش سلام دنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این زمینه گفت: ۶ شهرک و ناحیه صنعتی داریم که مشمول این قانون است و بر این اساس، مجمع عمومی شرکت خدماتی متشکل از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و کلیه صاحبان صنایع مستقر در آن شهرک یا ناحیه صنعتی تشکیل می‌شود که بر اساس آیین‌نامه، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان رئیس آن مجمع است.

مهندس سهراب بنام افزود: صاحبان صنایع کسانی هستند که در شهرک یا ناحیه صنعتی مشغول به تولید و تلاش هستند.

وی با تقدیر از صنعتگران مستقر در این ناحیه صنعتی، عنوان کرد: این صنعتگران با حس تعامل و روحیه‌ی کاری که دارند به صورت خودجوش امورات مربوط به ناحیه صنعتی را مدیریت می‌کنند که جا دارد از همه‌ی این فعالان تقدیر کنم.

این مسئول ادامه داد: امید است که این ناحیه صنعتی به صورت قانونی تحویل صاحبان صنایع گردد.

بنام در ادامه بیان کرد: ما از تولیدکنندگان حمایت می کنیم و انتظار داریم روحیه مشورتی و روحیه تعامل داشته باشند تا بعنوان یک خانواده با همراهی و همکاری همدیگر موانع سد راه توسعه صنعت را مرتفع کینم.

وی در رابطه با مهیاسازی زیرساخت‌ها و ارائه‌ی تسهیلات هم تأکید کرد: ما در فراهم‌سازی شرایط برای فعالان و صنعتگران موظف هستیم که نسبت به تعهدات خود با جدیت اقدام نمائیم.

 

یکی از صاحبان صنایع نیز در این باره گفت: ما صاحبان صنایع مستقر در این ناحیه صنعتی آمادگی داریم مراحل اداری و کاری مراجع ذیصلاح سریعتر انجام پذیرد و به صورت قانونی اداره امور ناحیه صنعتی را از شرکت شهرکهای صنعتی تحویل بگیریم.

صفایی، افزود: از مدیرعامل شرکت، به جهت رفع نیازهای اولیه از قبیل گاز، اینترنت، تلفن و روشنایی معابر تقدیر می‌کنیم.

یکی دیگر از صاحبان صنایع گفت: این ناحیه صنعتی توسط جهاد سازندگی احداث گردیده و به شرکت شهرکهای صنعتی بر اساس مصوبه قانون تحویل داده شد.

رضایی اظهار داشت: انتظار می رود شهرکهای صنعتی بخشی از زمین های این ناحیه صنعتی را که خود یکی از راههای درآمدزایی است در اولین فرصت ممکن تعیین تکلیف نماید.

وی در پایان یادآور شد: برای زیباسازی این ناحیه صنعتی، فضای سبز یکی از موارد مورد نیاز این ناحیه است.

در پایان جلسه مقرر شد که پس انجام مراحل قانونی اداره امور ناحیه صنعتی امامزاده جعفر به صاحبان صنایع واگذار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.