تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 - 22:07

سردار نقدی:اوباما به زودی دعای کمیل می خواند.

سردار نقدی:اوباما به زودی دعای کمیل می خواند.

جما نیوز؛ سردار نقدی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ایرانی ها از ابتدای انقلاب آنقدر ایستادگی کردند که تو امروز مجبوری برای ظاهرسازی سفره هفت سین پهن کنی و پیام نوروزی دهی؛ بدان، این ملت آن قدر ایستادگی می کند که مجبور شوی برای ظاهرسازی دعای کمیل بخوانی. به گزارش انتخاب به نقل از

جما نیوز؛

سردار نقدی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ایرانی ها از ابتدای انقلاب آنقدر ایستادگی کردند که تو امروز مجبوری برای ظاهرسازی سفره هفت سین پهن کنی و پیام نوروزی دهی؛ بدان، این ملت آن قدر ایستادگی می کند که مجبور شوی برای ظاهرسازی دعای کمیل بخوانی.

به گزارش انتخاب به نقل از راه دانا ، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در زیارتگاه شهدای والفجر هشت حضور یافت و در جمع صمیمی بسیجیان و زائران راهیان نور سحنرانی کرد.

سردار نقدی با تبریک فرا رسیدن سال ۹۴ به بسیجیان و مردم قهرمان ایران، به حماسه سازی های رزمندگان اسلام در عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و گفت: فرزندان ملت ایران در این نقطه با توکل به خدا و اعتماد به توان خود، مقاومت و ایستادگی کردند و با اجرای عملیات والفجر ۸ همه دنیا را متحیر کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نوروز را عید انسان های متمدن و عدالتخواه دانست و گفت: نوروز برای جنایتکاران مستکبر و ظالمی که دستشان به خون مردم مظلوم و مستضعف جهان آغشته است هیچ معنی ندارد.

منبع:انتخاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.