تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 9:48

گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه مشخص شد

گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه مشخص شد

جمانیوز: گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه مشخص شد. شنیده ها حاکی از آنست که محمد موحد پور؛ مدیر کل دفتر استانداری به عنوان گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه برای انجام مصاحبه و شروع فرآیند جایگزینی به عنوان فرماندار جدید کهگیلویه دعوت شد. این در حالی ست که از اواخر سال گذشته و پس از شنیدن عدم تایید

جمانیوز:

گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه مشخص شد.

شنیده ها حاکی از آنست که محمد موحد پور؛ مدیر کل دفتر استانداری به عنوان گزینه جدید فرمانداری کهگیلویه برای انجام مصاحبه و شروع فرآیند جایگزینی به عنوان فرماندار جدید کهگیلویه دعوت شد.

این در حالی ست که از اواخر سال گذشته و پس از شنیدن عدم تایید حکم فرمانداری سید کرامت اله کریمی زاده که اکنون سرپرست فرمانداری کهگیلویه می باشد،گزینه های متعددی برای تصدی این فرمانداری مطرح شدند.

محمد موحد پور ( مدیر کل دفتر استاندار)،رضایی( فرماندار پیشین کهگیلویه که اکنون  رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان می باشد) و دارا کریمی نژاد ( از فعالین شناخته شده اصلاح طلب) شاخص ترین اسامی مطرح شده به عنوان جایگزین سید کرامت اله کریمی زاده بودند.و حتی صحبت از انتخاب یک فرماندار غیر بومی نیز به میان آمده بود.

کریمی زاده از شهریور ماه سال گذشته به عنوان سرپرست در فرمانداری کهگیلویه منصوب شده است.البته موحد پور ساعاتی پیش  به شدت این خبر را تکذیب کرد.

منبع:خبرنما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.