تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 7:12

انصراف قطعی ” موحد ” از حضور در انتخابات

انصراف قطعی ” موحد ” از حضور در انتخابات

جمانیوز: به گزارش “جمانیوز”نماینده اسبق حوزه انتخابیه کهگیلویه از انصراف قطعی خود در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی خبر داد . یک منبع آگاه در گفت و شنود اختصاصی با “عصردنا ” با اعلام این خبر گفت : دو شب قبل جلسه ای در منزل شخصی آقای موحد در دهدشت با حضور ۵۰ نفر از

جمانیوز:

به گزارش “جمانیوز”نماینده اسبق حوزه انتخابیه کهگیلویه از انصراف قطعی خود در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی خبر داد .

یک منبع آگاه در گفت و شنود اختصاصی با “عصردنا ” با اعلام این خبر گفت : دو شب قبل جلسه ای در منزل شخصی آقای موحد در دهدشت با حضور ۵۰ نفر از یاران اصلی وی برگزار شد که در آن جلسه آقای موحد رسما از حضور در انتخابات مجلس انصراف دادند .

وی با بیان اینکه در این جلسه مباحث مختلفی مطرح شد افزود : عده ای در این نشست معتقد بودند که آقای موحد باید تمام تلاش خود را برای عبور از گردنه رد صلاحیت بکند و با تایید گرفتن صلاحیت از شورای نگهبان وارد کارزا انتخابات شود .

این منبع موثق و حاضر در این نشست ادامه داد : عده ای هم معتقد بودند که با شیوه احتمال تایید صلاحیت مجدد آقای موحد نتیجه انتخابات همانند دور پیشین خواهد شد و مجددا رقیب وی در شهرستان برنده خواهد شد و امکان انسجام تیمی و گروهی در مدت زمان اندک امکان پذیر نیست .

وی با تشریح بیشتر جزئیات رد و بدل شده در این نشست تصریح کرد : در انتهای  این جلسه چند ساعته که تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت آقای موحد پس از استماع نظرات مختلف در سخنانی از همراهی و همدلی جمع حاضر در طول سالیان گذشته صمیمانه تقدیر و تشکر کرد .

این منبع آگاه گفت : نماینده اسبق شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده با تشریح اهمیت انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و موانع پیش رو بر لزوم همدلی و انسجام تیم وی و آمادگی کامل برای حضور پرشور در انتخابات مجلس با هدف پیروزی قاطع تاکید کرد .

وی با بیان اینکه موحد گفت از هیچ تلاشی برای وحدت نیروها و پیروزی دوستانش در این انتخابات فروگذاری نخواهد کرد ادامه داد : موحد معتقد بود باید از هم اکنون و با انسجام کامل نسبت به برنامه های ریزی های انتخاباتی بمنظور پیروزی قاطع بر رقیب بهره جست .

این منبع موثق حاضر در این نشست تصریح کرد : موحد با انتقاد شدید از عملکرد نماینده فعلی کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید داشت باید همه دوستان با کنار گذاشتن اختلافات فردی شایسته را به مجلس بفرستند تا ضعف های کنونی پوشیده و مشکلات مرتفع گردد.

وی افزود : موحد همچنین با تشکر از مردم و افرادی که معتقد بودند ایشان باید در انتخابات حاضر شود گفت : بارها و بارها در جلسات خصوصی به دوستان عرض کرده ام که اینجانب نظر رسمی و قطعی برای انصراف از انتخابات داشته و دیگر در انتخابات ورود نمی کنم اما گویا برخی عزیزان دوست ندارند این را باور کنند.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد : موحد با برشمردن موانع موجود و لزوم از خودگذشتن برای به پیروزی رسیدن تاکید کرد : قاطعانه اعلام می کنم اینجانب قصد ورود به انتخابات را نداشته و ندارم و دوستان باید با وحدت و همدلی به دنبال فردی دیگر که قابلیت های مردم داری ، توانمندی ، شایستگی و مقبولیت را داشته باشند حمایت و من نیز از چنین فردی که مورد پذیرش دوستانم است قاطعانه حمایت می کنم .

گفتنی است پس از پایان این جلسه مقرر شد جلسات برنامه ریزی انتخاباتی با حضور تعدادی از نیروهای اصلی موحد به منظور دیدار با کاندیداهای احتمالی این شهرستان آغاز شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.