تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 15:54

خادمی :وضعیت استان در برخی دروس پایه از جمله ریاضی، عربی، فیزیک و زبان خارجه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خادمی :وضعیت استان در برخی دروس پایه از جمله ریاضی، عربی، فیزیک و زبان خارجه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

جمانیوز: به گزارش”جمانیوز”استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه این استان مستلزم ارتقای نظام تعلیم و تربیت در آن است. به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان افزود: این استان با وجود ظرفیت خوب نیروی انسانی مستعد، عملکرد ضعیفی در کنکور سراسری دارد که باید مسئولان و

جمانیوز:

به گزارش”جمانیوز”استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه این استان مستلزم ارتقای نظام تعلیم و تربیت در آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان افزود: این استان با وجود ظرفیت خوب نیروی انسانی مستعد، عملکرد ضعیفی در کنکور سراسری دارد که باید مسئولان و مدیران آمورزش و پرورش این معضل را آسیب شناسی کنند.

وی بیان کرد: آمارهای کشوری نشان می دهد که وضعیت استان در برخی دروس پایه از جمله ریاضی، عربی، فیزیک و زبان خارجه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خادمی تاکید کرد: ناکامی و ضعف دانش آموزان در استانی که ادعای داشتن نیروی انسانی نخبه دارد، توجیه پذیرو پذیرفتنی نیست.

استاندار همچنین بر رسیدگی به دغدغه‌های معلمان تاکید کرد و گفت: اگر از این قشر غفلت شود و آنها دچار فساد شوند جامعه متحمل ضربه و خسارت سنگینی خواهد شد.

وی افزود: همانگونه که برای جلوگیری از فساد، حقوق و دستمزد کارمندان در برخی از مشاغل افزایش می‌‌یابد حقوق، مسائل و نیازهای معلمان را نیز در اولویت قرار دهیم و از این قشر حمایت ویژه‌ای انجام شود.

خادمی عنوان کرد: ساماندهی وضعیت معیشتی معلمان یکی از اولویت ها و برنامه های جدی دولت یازدهم است.

وی بیان داشت: یکی از دغدغه های جدی معلمان برخی بی عدالتی ها در نظام پرداختی، بودجه ای و خدمات مدیریتی است که با وجود برخی قوانین و لوایح که از سال های اخیر تاکنون وارد چرخه نظام مدیریتی و خدمات کشوری شده ولی در حوزه عمل توفیق چندانی حاصل نشده است.

خادمی افزود: با وجود همه این قوانین و طرح های جامع اما همچنان بی عدالتی ها و فاصله ها در نظام پرداخت حقوق و مزایا و نظام خدماتی مشهود و محسوس است و دولت یازدهم به دنبال عملیاتی کردن و بازنگری در نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت از جمله فرهنگیان است.

وی تاکید کرد: پرداخت حقوق و دستمزد تا زمانی که بر اساس شغل و ماهیت کار و حرفه نباشد منجر بی عدالتی ها و بروز فاصله ها در این زمینه خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.