تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 6:11

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام خبر داد:عضویت بیش از ۵۰۰ نفر در جمعیت هلال‌احمر چرام

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام خبر داد:عضویت بیش از ۵۰۰ نفر در جمعیت هلال‌احمر چرام

جمانیوز:  به گزارش “جمانیوز”وبه نقل ازخبرگزاری فارس ا، سید حسین بهنامیان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته هلال‌احمر از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت، اظهار کرد: همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی در شهرستان چرام توسط اعضای هلال‌احمر این شهرستان انجام می‌شود. رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام برگزاری کاروان سلامت بهداشت و درمان با حضور

جمانیوز:

 به گزارش “جمانیوز”وبه نقل ازخبرگزاری فارس ا، سید حسین بهنامیان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته هلال‌احمر از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت، اظهار کرد: همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی در شهرستان چرام توسط اعضای هلال‌احمر این شهرستان انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام برگزاری کاروان سلامت بهداشت و درمان با حضور تیم پزشکی داوطلب، عیادت از بیماران بستری در منزل، برپایی ۲۲ ایستگاه سلامت و سنجش سلامت و پاکسازی محیط زیست چرام را از جمله برنامه‌های هلال‌احمر این شهرستان در هفته هلال‌احمر برشمرد.

این مسئول، اضافه کرد: برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاس آموزشی، اجرای مانور امدادی در کانون غنچه‌های هلال از دیگر برنامه‌های حوزه جوانان در هفته هلال‌احمر است.

وی از عضویت ۵۶۰ نفر در جمعیت هلال‌احمر خبر داد و عنوان کرد: به مناسبت هفته هلال‌احمر، این جمعیت در شهرستان چرام اقدام به عضوگیری کرد که در این میان، ۲۶۰ نفر داوطلب و ۳۰۰ نفر نیز به عضویت هلال‌احمر درآمدند.

بهنامیان با اشاره به ضرورت و اهمیت نقش هلال‌احمر در حوادث و بلایای طبیعی در مدیریت بحران، خاطرنشان کرد: هلال‌احمر با افزایش میزان آمادگی در ﺭﻭﻳﺎﺭﻭیی با ﺑﺤﺮﺍﻥﻫﺎ، در برخورد با آن، آسیب‌های ناشی از بحران را به حداقل می‌رساند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.