تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 12:17

فرمانده سپاه کهگیلویه:حماسه سوم خرداد به نسل جوان تبیین شود

فرمانده سپاه کهگیلویه:حماسه سوم خرداد به نسل جوان تبیین شود

   به گزارش”جمانیوز”وبه نقل از فارس سعید برومندزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، فتح خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ را در تاریخ دفاع مقدس کشورمان دارای اهمیت خواند و اظهار کرد: سوم خرداد روزی تاریخی و سرنوشت‌ساز در تاریخ مبارزات دوران دفاع مقدس است که رزمندگان جان در طبق اخلاص گرفته و برای حفظ ارزش‌های

 

 به گزارش”جمانیوز”وبه نقل از فارس سعید برومندزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، فتح خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ را در تاریخ دفاع مقدس کشورمان دارای اهمیت خواند و اظهار کرد: سوم خرداد روزی تاریخی و سرنوشت‌ساز در تاریخ مبارزات دوران دفاع مقدس است که رزمندگان جان در طبق اخلاص گرفته و برای حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب پا به عرصه نبرد گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه از سوم خرداد به سند افتخارات ملت یاران نام برد و افزود: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر ایمان الهی و عزم راسخ رزمندگان در دفاع از کیان مملکت به وقوع پیوست.

برومندزاده با اشاره به نبرد غرورآفرین عملیات بیت‌المقدس در رهاسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: این نبرد حماسی علاوه بر پایان بخشیدن به اشغال بخشی از حساس‌ترین مناطق خوزستان و آزادسازی خرمشهر ضربه‌ای سنگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ‌طلبی دشمن مهاجم وارد ساخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت تبیین حماسه باشکوه سوم خرداد به نسل جوان و نوجوان را یک ضرورت خواند و گفت: در سالروز بزرگداشت آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

وی اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شهرهای دهدشت، سوق، قلعه‌رئیسی و دیشموک و حضور دسته‌جمعی پرسنل سپاه در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد برشمرد و گفت: حماسه سوم خرداد مختص سپاه و یا فرد خاصی نیست بلکه همه دستگاه‌ها موظف به پاسداشت این رویداد مهم هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.