تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 12:51

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:مطالعه‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان به‌روز رسانی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:مطالعه‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان به‌روز رسانی شد

به گزارش”حمانیوز”ابراهیم کشاورزی در شورای گفت‌و گوی بخش خصوصی و دولت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیوه‌نامه ابلاغی وزیر کشور در زمینه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری مسیر انحرافی است، اظهار داشت: این شیوه نامه برای کل کشور مشکل‌ساز شده است، بخشی از این شیوه دستگاه های مسئول در امور اقتصادی را در برخی شوراها

به گزارش”حمانیوز”ابراهیم کشاورزی در شورای گفت‌و گوی بخش خصوصی و دولت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیوه‌نامه ابلاغی وزیر کشور در زمینه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری مسیر انحرافی است، اظهار داشت: این شیوه نامه برای کل کشور مشکل‌ساز شده است، بخشی از این شیوه دستگاه های مسئول در امور اقتصادی را در برخی شوراها وارد نمی‌کند.

وی افزود: یا در این شیوه نامه آمده است که مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید در ساختمانی جدا باشد و شبانه‌روزی خدمت‌رسانی کند که موافق آن هستیم اما آیا قرار است به همان روال سابق اجرا شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در استان مشکلی نداریم، بیان کرد: اولویت اصلی امسال در استان باید بهره‌برداری از کارخانه سیمان مارگون به عنوان تنها شرکت سرمایه گذاری خارجی در کهگیلویه و بویراحمد باید باشد.

کشاورز از مسئولان این کارخانه خواست تا به فعالیت‌های خود سرعت ببخشند و اظهار کرد: همکاری‌های خوبی با این سرمایه‌گذار در استان انجام شد و زمین به ارزان‌ترین قیمت ممکن در اختیار این کارخانه سیمان قرار گرفت.

وی انجام و به روز رسانی مطالعات ۹۵ فرصت شغلی در استان به دو زبان انگلیسی و فارسی را از عملکردهای سال گذشته مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان عنوان کرد و افزود: این مرکز سال گذشته تهیه مشوق‌های پیشنهادی برای سرمایه‌گذاران و برگزاری دوره‌های آموزش مجازی را به انجام رساند.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد ارسال گزارشات مستمر به سازمان سرمایه گذاری کشور را از دیگر عملکردهای این مرکز در استان دانست و بیان کرد: مستقر شدن نماینده وزارت امور خارجه در استان پیگیری شود.

کشاورز همچنین خواستار پیگیری برای تصویب مشوق‌های پیشنهادی استان برای سرمایه‌گذاران در هیات دولت شد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.