تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 7:41

نوبخت: هرگونه تغییر در هیأت دولت را تکذیب می‎کنم

نوبخت: هرگونه تغییر در هیأت دولت را تکذیب می‎کنم

به گزارش”جمانیوز” وبه نقل از باشگاه خبرنگاران، نشست هفتگی محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با خبرنگاران در نهاد ریاست جمهوری آغاز شد. سخنگوی دولت در ابتدا از افزایش اعتبارات عمرانی در کشور به ۴۰ هزار میلیارد تومان با ابلاغ رییس جمهور خبر داد و اظهارداشت: این مبلغ از محل صرفه جویی ۶هزار میلیلارد تومان در اعتبارات جاری

به گزارش”جمانیوز” وبه نقل از باشگاه خبرنگاران، نشست هفتگی محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با خبرنگاران در نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.

سخنگوی دولت در ابتدا از افزایش اعتبارات عمرانی در کشور به ۴۰ هزار میلیارد تومان با ابلاغ رییس جمهور خبر داد و اظهارداشت: این مبلغ از محل صرفه جویی ۶هزار میلیلارد تومان در اعتبارات جاری تامین و به اعتبارات عمرانی برای اتمام طرح های نیمه‌تمام اضافه میشود.
وی تاکید کرد: به این ترتیب بودجه عمرانی امسال به بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.
نوبخت ادامه داد: در جلسه دیروز کمیته اقتصاد مقاومتی قرار شده از این به بعد تمامی دستگاه‎ها گزارشی از عملکرد خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی به این کمیته ارائه دهند که اولین دستگاه وزارت کشاورزی بود.
* تغییر وزرا و استانداران در دستور کار دولت نیست
سخنگوی دولت با اشاره به شایعات مطرح شده در زمینه تغییر وزرا و استانداران گفت: چنین چیزی از بن صحت ندارد و به هیچ وجه تغییر وزرا و استانداران در دستور کار دولت نیست و صحت ندارد.
* حذف چهارمیلیون یارانه‌بگیر صحت ندارد
وی همچنین حذف ۴میلیون نفر از دریافت یارانه را تکذیب کرد و اظهارداشت: چنین چیزی از زبان من صحت ندارد و اساسا به صراحت میگویم که چنین اتفاقی نیافتاده است.
نوبخت گفت: دولت برای خروج اقتصاد کشور از رکود امسال نزدیک به ۱۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.