تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 14:14

رئیس مرکز بهداشت و درمان قلعه رئیسی:۲۱ خانه بهداشت در چاروسا خدمات‌رسانی می‌کند

رئیس مرکز بهداشت و درمان قلعه رئیسی:۲۱ خانه بهداشت در چاروسا خدمات‌رسانی می‌کند

به گزارش “جمانیوز”وبه نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، صاحب نعمت‌اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز جوان اظهار کرد: روز جوان یکی از مهم‌ترین ایام و بهترین فرصت‌هایی است که می‎توان در آن افراد را متوجه اهمیت و جایگاه جوان در جامعه کرد. رئیس مرکز بهداشت و درمان قلعه‌رئیسی تصریح کرد: خدمت کردن به مردم

به گزارش “جمانیوز”وبه نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، صاحب نعمت‌اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز جوان اظهار کرد: روز جوان یکی از مهم‌ترین ایام و بهترین فرصت‌هایی است که می‎توان در آن افراد را متوجه اهمیت و جایگاه جوان در جامعه کرد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان قلعه‌رئیسی تصریح کرد: خدمت کردن به مردم در نظام اسلامی از وظایف مهم است و امیدواریم که با همت و تلاش مردم و مسئولان بتوانیم خدمات خوبی را به مردم قلعه‌رئیسی ارائه دهیم.

وی افزود: نظام اسلامی براساس سادگی و خدمت به مردم شکل گرفت و مسئولان امروز هیچ وظیفه‌ای جزء خدمت صادقانه به مردم ندارند.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه ۲۱ خانه بهداشت در چاروسا در حال فعالیت است، تصریح کرد: راه‌اندازی رادیولوژی چاروسا یکی از خدمات مفید برای مردم بود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان ‌قلعه‌رئیسی تاکید کرد: طرح تحول نظام سلامت به عنوان بزرگ‌ترین، عمومی‌ترین و قابل دسترس‌ترین طرح درمانی در طول عمر نظام درمانی کشور است.

وی یادآور شد: این طرح از جامع‌ترین و بهترین طرح‌های دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان است.

نعمت‌اللهی به قدیمی بودن آمبولانس موجود در این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: با وجود اعزام کردن بسیاری از بیماران چاروسا به دهدشت و مشکلات درمانی آنها تنها آمبولانس این بخش هر روز خراب است و در بسیاری از مواقع آمبولانس در بین راه خراب می‌شود.

این مسئول مهم‌ترین دغدغه این روزهای این مرکز را آمبولانس دانست و خواستار تعویض کردن آن شد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.