تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 6:47

معاون سیاسی وامنیتی استاندار:امروز بی تفاوتی نسبت به شرایط نامطلوب یک آسیب جدی در جامعه دینی است

معاون سیاسی وامنیتی  استاندار:امروز بی تفاوتی نسبت به شرایط نامطلوب یک آسیب جدی در جامعه دینی است

معاون سیاسی وامنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پایداری و دوام یک کشور وهرجامعه ای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است وانجام آن یک وظیفه همگانی است. به گزارش”جمانیوز“دکترفتاح محمدی در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر اطاعت خداوند

معاون سیاسی وامنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پایداری و دوام یک کشور وهرجامعه ای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است وانجام آن یک وظیفه همگانی است.

به گزارش”جمانیوز“دکترفتاح محمدی در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر اطاعت خداوند متعال، سنت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و احیاء همه دستورهای دینی است که با اجرای حکیمانه، رحمت بی پایان خداوند غالب همه امور و شامل حال جامعه می گردد.

وی اظهار داشت: یک جامعه پویا و زنده نسبت به هنجارها و ارزش های خود حساس است و هنجارشکنی را خلاف قانون و ارزش های پذیرفته شده می داند و همه اقشار باید تدر جهت ارتقای ارزش های عمومی نسبت به همدیگر احساس مسئولیت نمایند.

معاون استاندار تاکید کرد: با آنچه که اخلاق عمومی را جریحه دار می نماید متعهدانه و مسئولانه برخورد اثرگذار که مبتنی بر رعایت اخلاق و حرمت اشخاص وهمچنین رعایت مراتب امر به معروف و نهی از منکر بوده اقدام شود.

محمدی تصریح کرد: امروز بی تفاوتی نسبت به شرایط نامطلوب یک آسیب جدی در جامعه دینی است و احساس مسئولیت افراد نسبت به امور جامعه از مهمترین عامل بازدارندگی ناهنجاری ها و معضلات خواهد شد.

معاون فرهنگی واجتماعی استانداری افزود: براین باوریم که مردم متدین و دین مدار تلاش خواهند کرد تا با همدلی و همزبانی و احساس تعهدات اسلامی و اخلاقی و دینی نسبت به یکدیگر به مصدایق حدیث شریف (المومن مرات المومن)به وظیفه دینی و الهی خود نسبت به هم عمل نمایند.

محمدی یادآور شد: به زودی قانون حمایت از امرین معروف و ناهیان از منکر جهت آگاهی مردم شریف ابلاغ و اجرایی خواهد شد و شوراهای مزبور در این راستا فعالیت خواهند نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.