تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 10:02

عضوجبهه پایداری:امیدواریم اصولگرایان در انتخابات امسال به یک لیست واحد برسند

عضوجبهه پایداری:امیدواریم اصولگرایان در انتخابات امسال به یک لیست واحد برسند

جمانیوز: حجت‌الاسلام قاسم روانبخش با اشاره به برگزاری جلسات مشترک تشکل‌های سیاسی جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت در انتخابات امسال مجلس، اظهار داشت: الحمدالله در یک سال گذشته جریان اصولگرایی در کشور نشست‌های خوبی برگزار کرده است. وی بیان کرد: با جلساتی که در یک سال گذشته برگزار شده، به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم و

جمانیوز:

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش با اشاره به برگزاری جلسات مشترک تشکل‌های سیاسی جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت در انتخابات امسال مجلس، اظهار داشت: الحمدالله در یک سال گذشته جریان اصولگرایی در کشور نشست‌های خوبی برگزار کرده است.

وی بیان کرد: با جلساتی که در یک سال گذشته برگزار شده، به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم و خبرهای این جلسات در رسانه‌ها هم آمده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: جلسات جریان اصولگرایی در راستای رسیدن به وحدت هم در مرکز و هم در استان‌ها جلسات خوبی بوده است و امیدواریم اصولگرایان در انتخابات امسال به یک لیست واحد برسند.

روانبخش درباره اعلام موجودیت جبهه جدید یکتا« جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی»، گفت: جبهه یکتا یک حزبی بوده که عده‌ای تشکیل داده‌اند و این نیست که ادعا می‌کنند تمام افراد این حزب وزرای اخراجی دولت محمود احمدی‌نژاد هستند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.