تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 - 13:05

تاسیس سازمان فرهنگی هنری برای اولین بار در شهرداری یاسوج/انتصاب اولین مدیر

تاسیس سازمان فرهنگی هنری برای اولین بار در شهرداری یاسوج/انتصاب اولین مدیر

برای اولین بار سازمان فرهنگی هنری شهرداری یاسوج تاسیس شد و مسعود نیک پی با حکم شهردار یاسوج به عنوان اولین مدیر این سازمان فرهنگی منصوب شد. به گزارش  “جمانیوز” یکی از عمده ترین چالش های چند ساله اخیر در ایران و به تبع آن در استان کهگیلویه و بوراحمد موضوع فرهنگ و ارزش ها بوده که

برای اولین بار سازمان فرهنگی هنری شهرداری یاسوج تاسیس شد و مسعود نیک پی با حکم شهردار یاسوج به عنوان اولین مدیر این سازمان فرهنگی منصوب شد.

به گزارش  “جمانیوز” یکی از عمده ترین چالش های چند ساله اخیر در ایران و به تبع آن در استان کهگیلویه و بوراحمد موضوع فرهنگ و ارزش ها بوده که اهمیت این موضوع را در تآکیدات گسترده مسئولان و فعالان حوزه فرهنگ می توان دید، در همین راستا یکی ازسازمان هایی که می تواند به خصوص در فرهنگ سازی شهروندی و رعایت هنجارها نقش موثری ایجاد کند شهرداری ها هستند.

شهردار یاسوج هم در رابطه با مدیریت فرهنگی در شهرداری گفت: هدف ما نیازسنجی جامعه و تدارک برنامه های شاد و مفرح برای اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان می باشد و همچنین تلاش برای تولیدات هنری، فرهنگی و شاد با کیفیت به گونه ای که جایگزین های خوبی برای ماهواره و شبکه های سرگرم کننده باشند.

 محمدعلی جاوید با اشاره به مراسم ملی “وداع با شعبان و استقبال از رمضان” با حضور مداح  مطرح کشور حاج مهدی سلحشور، خاطر نشان کرد: تأکید عمده شهرداری یاسوج بر تدارک این قبیل برنامه های مذهبی و ملی با توجه به مناسبت ها در تمام طول سال می باشد و بی شک همکاری و همراهی سایر نهادها می تواند در ایجاد تولیدات بسیار باشکوه تر و ارزشمند تر و در شأن شهروندان مرکز استان موثر واقع شود/بویرنیوز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.