تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 7:26

مدیرکل راه و شهرسازی:جاده ملی “پاتاوه – دهدشت” و اتصال جاده لنده به جاده “پاتاوه – دهدشت از مهم ترین پروژه ای در دست اجراست

مدیرکل راه و شهرسازی:جاده ملی “پاتاوه – دهدشت” و اتصال جاده لنده به جاده “پاتاوه – دهدشت از مهم ترین پروژه ای در دست اجراست

به گزارش”جمانیوز“وبه نقل از روابط عمومی اداره کل وشهرسازی؛ حسین فدایی اظهار داشت: این پروژه‌ها در حوزه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند. وی میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را بین ۵ تا ۹۰ درصداعلام کرد و افزود: اعتبار ۱۴۸ پروژه راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش”جمانیوز“وبه نقل از روابط عمومی اداره کل وشهرسازی؛ حسین فدایی اظهار داشت: این پروژه‌ها در حوزه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را بین ۵ تا ۹۰ درصداعلام کرد و افزود: اعتبار ۱۴۸ پروژه راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۵۰ میلیارد ریال است که انتظار می‌رود دولت در تخصیص این اعتبار چاره‌اندیشی کند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بهسازی ورودی‌های شهرهای این استان تا شعاع ۲۰ کیلومتر و مرکز استان تا شعاع ۳۰ کیلومتر به غیر از لنده و  بهمئی، جاده ملی “پاتاوه – دهدشت” و اتصال جاده لنده به جاده “پاتاوه – دهدشت” از جمله مهمترین پروژه‌های در دست اجرای این استان در حوزه راهسازی است.

فدائی با اشاره به اینکه ۶۵ کیلومتر بزرگراه در سطح این استان وجود دارد،  تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده این آمار امسال به ۸۵ کیلومتر افزایش می‌یابد که جهت تحقق این مهم مجموعه راه و شهرسازی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵ هزار کیلومتر راه ارتباطی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، عنوان کرد: برای ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.