تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 12:12

نامه مصطفی تاجزاده به روحانی:مراقب دلواپسان‌ رانت‌خوار باشید

نامه مصطفی تاجزاده به روحانی:مراقب دلواپسان‌ رانت‌خوار باشید

پایگاه خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)    سيدمصطفي تاجزاده معاون سياسي وزير كشور در دولت اصلاحات كه از خرداد ۸۸ تاكنون در زندان دوران محكوميت ۶ ساله خود را مي‌گذراند، با ارسال نامه اي به رييس‌جمهور نوشته است: جناب آقای دکتر روحانی؛ با سلام و احترام؛ سال ها پیش که قیصر امین‌پور پیروزی واقعی را «نه در

پایگاه خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) 

 

سيدمصطفي تاجزاده معاون سياسي وزير كشور در دولت اصلاحات كه از خرداد ۸۸ تاكنون در زندان دوران محكوميت ۶ ساله خود را مي‌گذراند، با ارسال نامه اي به رييس‌جمهور نوشته است:
جناب آقای دکتر روحانی؛ با سلام و احترام؛ سال ها پیش که قیصر امین‌پور پیروزی واقعی را «نه در جنگ بلکه بر جنگ» خواند، شاید گمان نمی برد که نگرش مزبور به این سرعت و با این گستردگی به گفتمان مختار ملت ایران تبدیل شود و سرلوحه مذاکرات هسته‌ای میهن با کشورهای صاحب حق وتو گردد. توافق اخیر را باید فتحی واقعی خواند چرا که به جای بازی باخت – باخت راهبرد برد – برد را آن هم در شرایط آشوب‌زده کنونی خاورمیانه برگزید و همه ملت‌های صلح‌طلب جهان را شاد و به آینده امیدوار کرد و در جانب مقابل تاجران جنگ و کاسبان تحریم را مأیوس نمود. این پیروزی بزرگ است زیرا با حفظ دستاوردهای هسته ای به جنگی تمام عیار،… پایان داد و تلاش های خانمان سوز دار و دسته کودک کش نتانیاهو، جناح جنگ افروز و نژادپرست غربی و شیوخ فاسد و مستبد عرب را ناکام گذاشت و کارزار گسترده تحریم طلبان حرام خوار ایرانی را نیز خنثی کرد. این توافق فتح مبین است زیرا مدلی است موفق برای حل و فصل مناقشات بین المللی.

جناب آقای رئیس‌جمهور؛ اکنون دوره جدیدی آغاز شده که واجد امکانات و فرصت های جدید و نیز تهدیدهای خاص خویش است. هم در مدیریت کشور و هم در افکار عمومی. من ضمن تبریک به جنابعالی و اعضای هیأت دولت به ویژه دکتر ظریف و همکاران سخت کوشش توجه شما را از هم اکنون به فعالیت های آتی دلواپسان رانت‌خواری جلب مي‌کنم که با تمام توان خواهند کوشید از حلاوت این موقعیت تاریخی بکاهند و شیرینی آن را به کام ملت تلخ نمایند. مقابله مؤثر با تبلیغات تخریبی ایشان که هم چون دو سال گذشته از همراهی بی دریغ صدا و سیما (…) و نیز امپراتوری رسانه‌ای ضد دیپلماسی بهره‌مند خواهند بود، شفاف سازی امور و حقایق است تا روشن شود که همین طلبکاران پر مدعا و نابخرد بودند که:
۱- بهانه و فرصت لازم را برای تحریم ایران و ایرانی به کاخ سفید دادند.
۲- درآمد افسانه ای نفت را در طول سال های تحریم به باد دادند و به این ترتیب هم پشت ملت و هم خزانه کشور را خالی کردند و بدهی های کلان برای دولت بعدی به ارث گذاشتند.
۳- به نام دور زدن تحریم ها دزدبازاری به راه انداختند و به رغم شعارهای ضد اشرافیت، ایران را اول وارد کننده پورشه در اوج تحریم‌ها، یعنی در سال ۹۰، کردند.
۴- در دوره جدید نیز با سوء استفاده از بودجه و امکانات عمومی کوشیدند مانع تداوم مذاکرات و دست یابی طرفین به توافق منصفانه شوند تا تحریم ها هم چنان ادامه یابد و چپاول بیت المال نیز. تنها براین اساس مي‌توان کمپین دلواپسان رانت‌خوار را علیه توافق افشا کرد و آنان را در جایگاه واقعی خود یعنی صندلی اتهام و جوابگویی به ملت نشاند و اکثریت ایرانیان را خشنود و به آینده امیدوارتر نمود. توفیق دولت تدبیر و امید را در خدمت به مردم شریف ایران از درگاه خداوند مهربان خواستار است. /بهار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.