تاریخ انتشار : یکشنبه 28 تیر 1394 - 17:21

رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه وبویراحمد:توافق هسته‌ای یک دستاورد ملی است

رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه وبویراحمد:توافق هسته‌ای یک دستاورد ملی است

    پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)   رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: توافق هسته‌ای برگ زرینی دیگری در کارنامه ظریف ثبت کرد. علی آل بویه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک عید فطر و با بیان اینکه این توافق در تاریخ انقلاب اسلامی حرکتی کم‌نظیر بوده، بیان کرد: ظریف درگذشته لیاقت خود را

 

 

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)  

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: توافق هسته‌ای برگ زرینی دیگری در کارنامه ظریف ثبت کرد.آل بویه

علی آل بویه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک عید فطر و با بیان اینکه این توافق در تاریخ انقلاب اسلامی حرکتی کم‌نظیر بوده، بیان کرد: ظریف درگذشته لیاقت خود را برای مذاکرات نشان داده بود و این توافق برگ زرین دیگری را اوراق تاریخ ایران و کارنامه درخشان دکتر ظریف و تیم همراهش به ثبت رساند.
حجت‌الاسلام آل‌بویه ادامه داد: بر خلاف برخی دیدگاه‌های متعصبانه، موضوع هسته‌ای برای ملت و کشور  یک دستاورد ملی و فراجناحی است چرا که همه ملت خواهان فعالیت‌های هسته‌ای و لغو تحریم‌ها بوده و هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای با توجه به غیرت و انتظاری که مردم از آنها داشتند در مقابل هجمه اعتراضات و مخالفت‌ها ایستادند و به عنوان مردان مصلح و با تعاملات هوشمندانه برای آبادانی کشور عزیزمان تلاش کردند.
وی با تقدیر از هدایت‌گری‌ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اظهار کرد: حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده در چارچوب منویات رهبری بوده و باید تداوم داشته باشد زیرا ملاک اصلی ملت ایران در موضوع هسته‌ای نظر و تایید رهبر فرزانه انقلاب است که ایشان با قاطعیت از این تیم دفاع و حمایت کردند.
وی در پایان از این دلاور مردان شجاع تقدیر کرده و آرزوی سلامی و وفاداری بیش از پیش را از خداوند منان برای آنها مسئلت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.