تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 - 19:57

بزرگواری وداستان ادامه دار پتروشیمی دهدشت/وعده ای جدید

بزرگواری وداستان ادامه دار پتروشیمی دهدشت/وعده ای جدید

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)   نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه هفته گذشته در دفتر مدیرعامل بانک سپه گفت: با نظر مساعد مدیرعامل پتروشیمی کشور قرار شد پتروشیمی دهدشت در اولویت قرار گیرد. به گزارش“جمانیوز”سید علی محمد بزرگواری در گفتگو با “بویرنیوز”  با بیان این

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه هفته گذشته در دفتر مدیرعامل بانک سپه گفت: با نظر مساعد مدیرعامل پتروشیمی کشور قرار شد پتروشیمی دهدشت در اولویت قرار گیرد.

به گزارش“جمانیوز”سید علی محمد بزرگواری در گفتگو با “بویرنیوز”  با بیان این خبر، گفت: هفته گذشته با حضور مدیرعامل پتروشیمى کشور، آقای استاندار و سرمایه گذار پتروشیمی دهدشت جلسه ای در دفتر آقای سیدکامل تقوی نژاد رئیس بانک سپه برگزار شد که نتایج خوب و امیدوار کننده ای به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: در این نشست مدیرعامل پتروشیمی کشور قول داد پتروشیمی دهدشت را در اولویت پتروشیمی های منطقه قرار دهد و پیرو همین موضوع نماینده صندوق ذخیره ارزی نیز اعلام کرد با عملیاتی شدن این قول صندوق نیز مقدمات لازم برای در اولویت قرار گرفتن و پرداخت تسهیلات را فراهم کند.

بزرگواری درباره نقش بانک سپه در این زمینه عنوان کرد: برای پرداخت تسهیلات نیاز به بانک مادر وجود داشت که امری ضروری و مهم بود و خوشبختانه آقای تقوی نژاد در این زمینه نهایت همکاری را داشتند.

این نماینده مجلس با تاکید بر پیگیرهای خود در چند سال اخیر برای پتروشیمی دهدشت، خاطرنشان کرد: با اولویت دار شدن پتروشیمی دهدشت نسبت به سایر پتروشیمی های منطقه امید به سرانجام رسیدن این پروژه افزایش یافته است.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنوشت پتروشیمی گچساران نیز گفت: با توجه به اینکه پتروشیمی گچساران وابسته به پتروشیمی بیدبلند است و شروع بکار پتروشیمی بیدبلند و همچنین پیگیری ها در این زمینه امید است که تکلیف این پروژه به سرانجام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.