تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 6:55

برخی یک شبه صاحب جریان اصول گرایی ودوباره یک شبه صاحب جریان اعتدالی واصلاح طلبی می شوند

برخی یک شبه صاحب جریان اصول گرایی ودوباره یک شبه صاحب جریان اعتدالی واصلاح طلبی می شوند

     پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)  متاسفانه در استان ما برخی خدمات و جریانات را کسانی صاحبش می شوند که هیچ نقشی در آن نداشته اند. برخی ها یک شبه صاحب و جریاندار ، جریان اصولگرای و مشایی می شوند و دوباره یک شبه سکاندار و صاحب جریان اعتدال و اصلاح طلبی می شوند، و

 

 

 پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) 
متاسفانه در استان ما برخی خدمات و جریانات را کسانی صاحبش می شوند که هیچ نقشی در آن نداشته اند. برخی ها یک شبه صاحب و جریاندار ، جریان اصولگرای و مشایی می شوند و دوباره یک شبه سکاندار و صاحب جریان اعتدال و اصلاح طلبی می شوند، و در این بین اخلاق و تقوای سیاسی به فراموشی سپرده می شود.
به دنبال انتشار خبر ” حل مشکل مجوز استخدام فرزندان شاهد و جانباز استان “ از سوی مشاور امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد “مدیرکل سابق منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان ،با انتشار نامه  به این خبر واکنش نشان داده اند:محمدی تبار
به نام خدا
حل مشکل استخدام ۱۴۶ نفر از فرزندان شاهد و ایثار را بنده و آقای منوچهر فتاحیان انجام دادیم ، شماره پرسنلی، تامین اعتبار و …. همه را ما انجام دادیم ولی دیگران مصاحبه اش را انجام می دهند.

متاسفانه در استان ما برخی خدمات و جریانات را کسانی صاحبش می شوند که هیچ نقشی در آن نداشته اند. برخی ها یک شبه صاحب و جریاندار ، جریان اصولگرای می شوند و دوباره یک شبه سکاندار و صاحب جریان اعتدال و اصلاح طلبی می شوند، و در این بین اخلاق و تقوای سیاسی به فراموشی سپرده می شود.

خوشحالم که در دوره مسولیتم نه با شعار ، بلکه با عمل به جامعه ایثارگران استان خدمت کردم و ۱۴۶ فرزند شهید و ایثارگر را استخدام کردیم. آنهم در شرایطی که این مجوز از دست رفته بود و بیش از ۵ بار حضوری به تهران و سازمان مدیریت مراجعه کردم که حتی دو مرتبه با حضور معاون بنیاد شهید استان بود،که البته حق آنها بود، چون این مدیریتها و پستها به یمن و برکت همین شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی است.

وحید محمدی تبار
مدیرکل سابق منابع انسانی استانداری  کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.