تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 19:01

همایش فرمانداران و بخشداران با هدف ایجاد هماهنگی انتخاباتی برگزار شد

همایش فرمانداران و بخشداران با هدف ایجاد هماهنگی انتخاباتی برگزار شد

  پایگاه خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)    مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری گفت: هدف از برگزاری همایش فرمانداران و بخشداران استان ایجاد هماهنگی و همگرایی میان مجموعه مدیریت سیاسی استان است. به گزارش“جمانیوز”جلیل حسنی با بیان این مطلب، اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها و بخش ها نیازمند

 

پایگاه خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) 

 

مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری گفت: هدف از برگزاری همایش فرمانداران و بخشداران استان ایجاد هماهنگی و همگرایی میان مجموعه مدیریت سیاسی استان است.

به گزارش“جمانیوز”جلیل حسنی با بیان این مطلب، اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها و بخش ها نیازمند تعامل، همراهی، ایجاد وحدت رویه و تبعیت از سیاست های دولت هستند.

وی، افزود: در این راستا برای ایجاد انسجام مدیریتی هر چه بیشتر در استان مطابق روال گذشته و همگام با برنامه زمان بندی، برگزاری چنین همایش هایی برای فرمانداران وبخشداران در دستور کار قرار دارد.

وی، اظهار داشت: طبیعی است در سال جاری که برگزاری انتخابات را در پیش رو داریم برگزاری چنین برنامه هایی برای فرمانداران و بخشداران که مجری برگزاری انتخابات هستند و مسئولیت های امنیتی، سیاسی و اجرایی دارند لازم است .

حسنی، آشنایی مجموعه فرمانداران و بخشداران با قوانین را ضروری دانست و افزود: ایجاد بسترهای مناسب، فراهم نمودن زیرساخت ها و رفع مشکلات و محدودیت ها با هدف برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم با مشارکت حداکثری از جمله موضوعاتی است که این همایش به آن پرداخته است.

وی، گفت: در این همایش فرمانداران و بخشداران ضمن اعلام نیازمندی ها و مشکلات پیش روی، از توصیه ها و پیشنهادات استاندار، معاونین و مدیران کل مربوطه در حوزه های تخصصی استفاده می کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان، خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات و همایش ها برای فرمانداران و بخشداران با هدف برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه استمرار خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.