تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 23:52

انصراف گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد از انتخابات

انصراف گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد از انتخابات

جمانیوز: به گزارش «جمانیوز » ۶۵ روز پیش جمعی از سیاسیون جریان موسوم به اصولگرایی برای به توافق رسیدن جهت معرفی کاندیدای واحد در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی گردهم آمدند. در آن نشست ، چهارتن از نامزدهای این انتخابات به تشریح دلایل حضور خود برای نامزد شدن در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در

جمانیوز:

به گزارش «جمانیوز » ۶۵ روز پیش جمعی از سیاسیون جریان موسوم به اصولگرایی برای به توافق رسیدن جهت معرفی کاندیدای واحد در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی گردهم آمدند.
در آن نشست ، چهارتن از نامزدهای این انتخابات به تشریح دلایل حضور خود برای نامزد شدن در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا پرداختند.
در آن نشست سه تن از نامزدها بنابدلایلی حضور نیافته بودند اما رای گیری در فضایی تقریبا آرام آغاز و درنهایت معاون اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعنوان نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
” دکتر خلیفه خلقی پور ” نامزد نام آشنایی بود که با آرای قاطع اصولگرایان در آن نشست بعنوان نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا معرفی شد.
نکته جالب داستان انتخاب نامزد نهایی این طیف زمانی بود که خود ” دکتر خلقی پور ” در آن نشست اصلا حضور نداشت اما بدلیل مشهوریت وی در جریان ، رای حداکثری را بخود اختصاص داد.
زمزمه های مخالفت با انتخاب نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا در همان نشست توسط عده ای از حاضران مخالف با ” دکتر خلقی پور ” به آرامی شنیده می شد.
مخالفان باوجود اینکه خود ناظر و برگزار کننده انتخابات بودند به نتیجه آرای کسب شده نامزد نهایی اعتراض که باگذشت بیش از ۶۵ روز همچنان ادامه دارد.
بک منبع آگاه و مویق به ” عصردنا ” گفت که گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای نامزد شدن در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی کنار رفته است.
وی که خواست نامش فاش نشود افزود: ” دکتر خلقی پور ” از نامزدی در انتخابات کنار رفته و به هیچ عنوان حاضر به بازگشت نخواهد بود.
این منبع آگاه دلیل کناره گیری نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا از انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را ” بی صداقتی ” برخی از چهره های سیاسی موسوم به اصولگرایی عنوان کرد.
وی گفت: باوجود برگزاری انتخابات برای تعیین گزینه نهایی جریان اصولگرایی در بویراحمد و دنا و آرای قاطع ” دکتر خلقی پور ” ، متاسفانه برخی از حاضران در آن نشست به مخالفت های خود ادامه داده که این شیوه با روحیه و اخلاق ” دکتر خلقی پور ” هیچگونه همخوانی ندارد.
این فعال سیاسی تاکید کرد که بی ثباتی در تصمیم گیری شورای مرکزی اصولگرایان شدت گرفته و احتمال اینکه بی ثباتی ها شدت بیشتری در آینده بخود بگیرد قطعی است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این تحرکات بمعنای بازگشت ” دکتر هدایتخواه ” به صحنه انتخابات نیست؟ خاطرنشان کرد:  همانطور که خود ” دکتر هدایتخواه “قبلا گفته بودند الان ما نیز می گوئیم ایشان به هیچ عنوان کاندیدای انتخابات مجلس دهم در بویراحمد و دنا نخواهد شد.
این منبع موثق افزود: دکتر خلقی پور از همان ابتدای کار نیز علاقمند به حضور در انتخابات مجلس نبود و عده ای از دوستان اصرار کردند و بدون حضور در نشست هم رای اول را از آن خود کرد اما ” بی صداقتی ” برخی از آقایان سبب کناره گیری ایشان از ادامه فعالیت ها شد.
وی گفت: دکتر خلقی پور بر همراهی همگانی سیاسیون اصولگرا معتقدند اما متاسفانه برخی از آقایان بدنبال انشقاق در جریان بوده که دکتر صلاح دانستند کناره گیری کنند.
این منبع موثق در پاسخ به این سوال شرایط کنونی جریان اصولگرایان بویراحمد و دنا چگونه است؟ خاطرنشان کرد: شورایی با عنوان شورای حکمیت تشکیل و درحال بررسی و ارزیابی نامزدهای انتخاباتی هستند.
وی افزود: شورای حکمیت بدنبال بررسی اعتراضات برخی از آقایان راجع به چگونگی رای آوری ” دکتر خلقی پور ” بوده درعین حالیکه ” دکتر خلقی پور ” بطور کامل از نامزدشدن در انتخابات آینده کنار کشیده اند.
این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که سرانجام اصولگرایان بویراحمد و دنا را برای انتخابات مجلس دهم چگونه ارزیابی می کنید؟ هم گفت: بنظر می رسد بی ثباتی در تصمیم گیری ها و بی صداقتی مانع نتیجه گیری و مغرفی نامزدی واحد از سوی این طیف شود.
منبع: عصردنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.