تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 8:41

انتقاد امام جمعه سرفاریاب از صدای بلند نوارهای غیر مجاز در خودروها !!

انتقاد امام جمعه سرفاریاب از صدای بلند نوارهای غیر مجاز در خودروها !!

جمانیوز: همزمان با سراسر کشور مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)در شهر سرفاریاب برگزار شد. امام جمعه سرفاریاب در جمع عزاداران ، به بیان ابعاد شخصیتی آن امام بزرگوار در عرصه های مختلف دینی و علمی پرداخت و همگان را به الگوگیری از راه و

جمانیوز:

همزمان با سراسر کشور مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)در شهر سرفاریاب برگزار شد.

امام جمعه سرفاریاب در جمع عزاداران ، به بیان ابعاد شخصیتی آن امام بزرگوار در عرصه های مختلف دینی و علمی پرداخت و همگان را به الگوگیری از راه و روش ائمه سفارش کرد.

حجت الاسلام سید فرج الله پ‍ژ‍مان اظهار داشت : حضرت امام صادق (ع) به‌عنوان بنیان‌گذار مذهب شیعه خدمات بزرگ و فراموش ناشدنی را در زمینه علمی و فقهی به مسلمانان ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه این امام همام زنده کننده مکتب تشیع است؛ اظهار کرد: تربیت انسان‌های عالم و شایسته و پرورش و آموزش چهار هزار شاگرد با ویژگی‌ها و تخصص‌های خاص از مهم‌ترین ویژگی‌ های امام صادق (ع) بوده است.

امام‌ جمعه سرفاریاب در بخش دیگری از سخنان خود از حضور کم رنگ مردم ومسئولین دراین مراسم دینی انتقاد کرد و افزود: برخلاف حضور باشکوه و مستمر مردم در مراسمات تشییع و تدفین و فاتحه خوانی اموات و دیگر مراسمات اجتماعی، برخی از اصناف و بازاریان نه تنها به تعطیلی بازار بمناسبت شهادت ائمه توجهی ندارند که موقع عزاداری نیز از دور وجلوی مغازه ها فقط به تماشای هیاتهای عزاداری می نشینند که جای تامل و تاسف دارد.

وی ازصدای بلند نوارهای غیر مجازو عدم رعایت برخی شئونات اسلامی بخصوص از سوی برخی رانندگان آژانس های تلفنی در چنین ایامی نیز بشدت انتقاد کرد و خواستار پیگیری موضوع و برخورد با متخلفین شد.

منبع:عصردنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.