تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 6:59

دردسرهای یک تروریست برای جهان/اولين پيام پسر بن لادن:به آمریکا، انگليس، فرانسه حمله کنید

دردسرهای یک تروریست برای جهان/اولين پيام پسر بن لادن:به آمریکا، انگليس، فرانسه  حمله کنید

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)   کاربران هوادار شبکه القاعده در توییتر یک پیام صوتی منتسب به حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن، رهبر پیشین القاعده منتشر کرده‌اند كه وي در آن مي‌گويد: به آمریکا و متحدانش حمله کنید. به گزارش بي بي سي، این اولین باری است که پسر اسامه بن لادن به عنوان

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

 

کاربران هوادار شبکه القاعده در توییتر یک پیام صوتی منتسب به حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن، رهبر پیشین القاعده منتشر کرده‌اند كه وي در آن مي‌گويد: به آمریکا و متحدانش حمله کنید.

بن لادن

به گزارش بي بي سي، این اولین باری است که پسر اسامه بن لادن به عنوان یکی از اعضای القاعده معرفی می‌شود. او در پیام منتشرشده از هواداران القاعده می‌خواهد که به آمریکا و متحدانش حمله کنند. حمزه بن لادن به هواداران القاعده می‌گوید که در کابل، بغداد و غزه دست به “جهاد” بزنند و به واشنگتن، لندن، پاریس و تل‌آویو حمله کنند. تصور می‌شود که حمزه بن لادن بیست و چند ساله باشد. مشخص نیست که او در چه محلی به سر می‌برد. اسامه بن لادن در سال ۲۰۱۱ در حمله کماندوهای آمریکایی به خانه‌اش در پاکستان کشته شد. از آن موقع ایمن الظواهری، رهبری القاعده را بر عهده داشته است. بسیاری از ناظران معتقدند که پیدایش و گسترش گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) به تضعیف جایگاه القاعده در میان گروه‌های افراطی منجر شده است.

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.