تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 8:29

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری:حفظ بنیان خانواده و جامعه در رعایت حجاب و عفاف/بعضی از جوانان ما تحت تاثیر فرهنگ‌های بیرونی و تبلیغات هستند

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری:حفظ بنیان خانواده و جامعه در رعایت حجاب و عفاف/بعضی از جوانان ما تحت تاثیر فرهنگ‌های بیرونی و تبلیغات هستند

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)  مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای برنامه‌های فرهنگی حجاب و عفاف در استان تأکید کرد.                                                                                                    به گزارش “جمانیوز”حجت‌الاسلام سیدعلی‌فتح میرمحمدی امروز در جلسه شورای عفاف و حجاب با بیان اینکه حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است و در آیات مورد تأکید قرار گرفته است، اظهار

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای برنامه‌های فرهنگی حجاب و عفاف در استان تأکید کرد.

                                                                                                   میرمحمدی

به گزارش “جمانیوز”حجت‌الاسلام سیدعلی‌فتح میرمحمدی امروز در جلسه شورای عفاف و حجاب با بیان اینکه حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است و در آیات مورد تأکید قرار گرفته است، اظهار کرد: حفظ بنیان خانواده و جامعه در رعایت حجاب و عفاف است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به مصوبه ۴۲۷ شورایعالی انقلاب فرهنگی سیاست‌ها و راه‌کارهایی برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تببین و وظایف به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان و صدا و سیما گوشزد شده است.

وی با اشاره به وضعیت حجاب در استان افزود: وضعیت حجاب در استان کهگیلویه و بویراحمد راضی‌کننده نیست و فرهنگ بدحجابی و بدپوششی در بین اقلیت خاصی از جامعه مشاهده می‌شود که ممکن است سایر افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد که باید در این خصوص کار فرهنگی بیشتری صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: بعضی از جوانان ما تحت تاثیر فرهنگ‌های بیرونی و تبلیغات هستند و همین موضوع موجب بدحجابی در جامعه شده است.

میرمحمدی با تأکید بر اینکه وضعیت حجاب در استان مطلوب نیست، بیان کرد: وجود حتی یک مورد بدحجابی در استان کهگیلویه و بویراحمد فاجعه است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار فرهنگ‌سازی مناسب درخصوص پدیده بدحجابی شد و افزود: باید دستگاه‌های فرهنگی استان در این خصوص کارهای بیشتری انجام دهند.

وی به شرح وظایف دستگاه‌های مختلف استان اشاره کرد و گفت: بدون شک الزام افراد به رعایت و حفظ حجاب و عفاف نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست.

این مسئول از عدم رعایت حجاب و عفاف در تفرج‌گاه‌ها انتقاد کرد و افزود: نیروی انتظامی بر تفرج‌گاه‌ها و پارک‌ها نظارت بیشتری داشته باشد و با برخوردی محترمانه به این افراد تذکر داده شود.

میرمحمدی خواستار اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط دستگاه‌های فرهنگی استان برای گسترش حجاب و عفاف شد و خاطرنشان کرد: نتایج مثبت عفاف و حجاب در جامعه برای مردم آگاه‌سازی شود./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.