تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مرداد 1394 - 14:57

استاندار باتاکید بر نقش تولید؛برخی از مشکلات کنونی به دلیل سوء‌ مدیریت‌ها است.

استاندار باتاکید بر نقش تولید؛برخی از مشکلات کنونی به دلیل سوء‌ مدیریت‌ها است.

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir) استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار برگزاری همایش استفاده از ظرفیت قانون برای رفع موانع تولید شد. به گزارش “جمانیوز”وبهنقل از فارس؛ سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران قانون رفع موانع تولید را یکی از اقدامات خوب دولت در حل مشکلات تولیدی و اقتصادی دانست و اظهار کرد: از ظرفیت

پایگاه  خبری -تحلیلی “جمانیوز”(jamanews.ir)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار برگزاری همایش استفاده از ظرفیت قانون برای رفع موانع تولید شد.

به گزارش “جمانیوز”وبهنقل از فارس؛ سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران قانون رفع موانع تولید را یکی از اقدامات خوب دولت در حل مشکلات تولیدی و اقتصادی دانست و اظهار کرد: از ظرفیت این قانون برای رفع کامل موانع پیش‌ روی بخش تولید استفاده شود.خادمی2

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر رفع مشکلات بخش تولید استان افزود: بخشی از مشکلات کنونی به دلیل سوء‌ مدیریت‌ها است.

وی تصریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی استان فعال هستند اما با مشکلاتی مواجه هستند که ضروری است این مشکلات بررسی و نسبت به رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل کارگروه و همایش استفاده از ظرفیت قانون رفع موانع تولید شد و گفت: در این همایش چگونگی استفاده از ظرفیت این قانون برای رفع مشکلات و موانع بخش تولید استان بررسی می‌شود.

خادمی خاطرنشان کرد: این کارگروه و همایش شهریورماه سال جاری با هدف رفع موانع تولید و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.